EKONOMIJA

BiH širi prodajnu mrežu svoje turističke ponude u SAD

Američki turisti u prosjeku ostaju u BiH oko 18 dana i troše prosječno 3.580 dolara po osobi

BiH širi prodajnu mrežu svoje turističke ponude u SAD

Bosna i Hercegovina širi prodajnu mrežu svoje turističke ponude u Sjedinjenim Američkim Državama!

Od 6. do 10. oktobra, bh. delegacija koja uključuje 12 lokalnih kompanija koje organizuju ture za strane posjetitelje, održala je turneju poslovnog umrežavanja u New Yorku i Los Angelesu. Uspješno su uspostavili partnerstva s preko 60 američkih putničkih agencija i turističkih kompanija.

Američko tržište je ključno za rast turizma u Bosni i Hercegovini. Američki turisti, koji u prosjeku ostaju oko 18 dana i troše prosječno 3.580 dolara po osobi, značajno utiču na povećanje turističkih prihoda i produženje turističke sezone.

Prepoznajući ovaj potencijal, Vlada SAD-a, putem projekta USAID Turizam, udružila se s Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom Bosne i Hercegovine, Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo i Turkish Airlinesom kako bi pomogli kompanijama iz BiH da se probiju na ovo važno tržište.

Foto: USAID Turizam

Štampa
Kategorije: EKONOMIJA
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.