Bosna i Hercegovina širi prodajnu mrežu svoje turističke ponude u Sjedinjenim Američkim Državama!
Od 6. do 10. oktobra, bh. delegacija koja uključuje 12 lokalnih kompanija koje organizuju ture za strane posjetitelje, održala je turneju poslovnog umrežavanja u New Yorku i Los Angelesu. Uspješno su uspostavili partnerstva s preko 60 američkih putničkih agencija i turističkih kompanija.
Američko tržište je ključno za rast turizma u Bosni i Hercegovini. Američki turisti, koji u prosjeku ostaju oko 18 dana i troše prosječno 3.580 dolara po osobi, značajno utiču na povećanje turističkih prihoda i produženje turističke sezone.
Prepoznajući ovaj potencijal, Vlada SAD-a, putem projekta USAID Turizam, udružila se s Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom Bosne i Hercegovine, Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo i Turkish Airlinesom kako bi pomogli kompanijama iz BiH da se probiju na ovo važno tržište.
Foto: USAID Turizam