Privredna/Gospodarska komora Federacije Bosne i Hercegovine će uskoro krenuti sa drugom fazom kampanje poticanja kupovine domaćih proizvoda pod sloganom "Ja BiH naše".
Ovo je najvljeno na 17. sajmu privrede u Tešnju u sklopu konferencijskog panela o temi "Potrošački etnocentrizam u BiH". Osnovna svrha panela bila je okupiti na jednom mjestu predstavnike najuspješnijih poduzeća, akademsku zajednicu i predstavnike kreatora politika, a sve radi uspostave dijaloga za izgradnju najbolje prakse poticanja kupovine domaćih proizvoda u BiH. Na panelu su govorili vrhunski menadžeri iz prakse Jadranka Penava, predsjednica Uprave kompanije Meggle BH i Ethem Numić potpredsjednik za strateški marketing i razvoj AS grupacije koji su naglasili kako se danas visoka kvaliteta smatra pretpostavkom za uspjeh bilo kojih, pa tako i domaćih proizvoda. Uz kvalitetu tu je i izgradnja branda u kojeg će potrošači imati povjerenje.
Nedavno predstavljena knjiga "Potrošački etnocentrizam u teoriji i praksi poticanja kupovine domaćih proizvoda" autorica Marije Čutura i Maje Arslanagić-Kalajdžić pokazala je da šotrošački etnocentrizam ima veliki potencijal u BiH., ali autori naglašavaju da se tome treba pristupati strateški. Naime, potrošači u BiH vrlo osjetljivi na kvalitetu, posebno na odnos između cijene i kvalitete. Etnocentričan potrošač je svakako sklon domaćem proizvodu, ali on u tom procesu nikada neće zanemariti nivo kvalitete i cjenovnu konkurentnost sa drugim proizvodima koji su dostupni na tržištu, nalazi su autora..
Privredna/Gospodarska komora Federacije BiH nekoliko godina radi na projektima "Kupujmo domaće", a sada kreću u novu kampanju pod nazivom "Ja bih naše".
U sklopu kampanje zaštićena su dva znaka bh.kvalitete, postoje komsije za sve grane privrede, kao i veliko vijeće za označavanje tih proizvoda. Ocijenjuje se da će se kampanjom podići svijest građana o benefitima kupovanja domaćeg proizvoda.
Foto: PK FBiH