EKONOMIJA

Uskoro kreće kampanja "Ja BiH naše"

P/GKBiH nekoliko godina radi na projektima "Kupujmo domaće", a  sada kreće u novu kampanju poticanja kupnje domaćih proizvoda

Uskoro kreće kampanja "Ja BiH naše"

Privredna/Gospodarska komora Federacije Bosne i Hercegovine će uskoro krenuti sa drugom fazom kampanje poticanja kupovine domaćih proizvoda pod sloganom "Ja BiH naše".

Ovo je najvljeno na 17. sajmu privrede u Tešnju u sklopu konferencijskog panela o temi "Potrošački etnocentrizam u BiH". Osnovna svrha panela bila je okupiti na jednom mjestu predstavnike najuspješnijih poduzeća, akademsku zajednicu i predstavnike kreatora politika, a sve radi uspostave dijaloga za izgradnju najbolje prakse poticanja kupovine domaćih proizvoda u BiH. Na panelu su govorili vrhunski menadžeri iz prakse Jadranka Penava, predsjednica Uprave kompanije Meggle BH i Ethem Numić potpredsjednik za strateški marketing i razvoj AS grupacije koji su naglasili kako se danas visoka kvaliteta smatra pretpostavkom za uspjeh bilo kojih, pa tako i domaćih proizvoda. Uz kvalitetu tu je i izgradnja branda u kojeg će potrošači imati povjerenje.

Nedavno predstavljena knjiga "Potrošački etnocentrizam u teoriji i praksi poticanja kupovine domaćih proizvoda" autorica Marije Čutura i Maje Arslanagić-Kalajdžić pokazala je da šotrošački etnocentrizam ima veliki potencijal u BiH., ali autori naglašavaju da se tome treba pristupati strateški.  Naime, potrošači u BiH vrlo osjetljivi na kvalitetu, posebno na odnos između cijene i kvalitete. Etnocentričan potrošač je svakako sklon domaćem proizvodu, ali on u tom procesu nikada neće zanemariti nivo kvalitete i cjenovnu konkurentnost sa drugim proizvodima koji su dostupni na tržištu, nalazi su autora..

Privredna/Gospodarska komora Federacije BiH nekoliko godina radi na projektima "Kupujmo domaće", a  sada kreću u novu kampanju pod nazivom "Ja bih naše".

U sklopu kampanje zaštićena su dva znaka bh.kvalitete, postoje komsije za sve grane privrede, kao i veliko vijeće za označavanje tih proizvoda. Ocijenjuje se da će se kampanjom podići svijest građana o benefitima kupovanja domaćeg proizvoda.

Foto: PK FBiH

Štampa
Kategorije: EKONOMIJA
Ocjeni ovaj članak:
1.0
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.