JAVNI OGLAS za prikupljanje ponuda za davanje u zakup poslovnih prostora
05.02.2025
Na osnovu člana 71. Zakona o visokom obrazovanju („Službene novine Kantona Sarajevo“ broj: 36/22), člana 115. Statuta Univerziteta u Sarajevu, člana 8. Pravilnika o zakupu poslovnih prostora na Univerzitetu u Sarajevu broj: 02-14-6-1/23 od 28.04.2023. godine, člana 1. Odluke Upravnog odbora Univerziteta u Sarajevu o izmjeni Pravilnika o zakupu poslovnih prostora na Univerzitetu u Sarajevu br: 02-1-8/24 od dana 09.01.2024.godine, Odluke i izmjenama Odluke o dodjeli u zakup poslovnih prostorija općine Novo Sarajevo, te Odluke Vijeća Univerziteta u Sarajevu –Šumarskog fakulteta o raspisivanju Javnog oglasa za prikupljanje ponuda za zakup poslovnog prostora broj: 01/6-5433/24 od 26.12.2024. godine i Zaključka br: 01/6-55/25-2 od dana 09.01.2025..godine Univerzitet u Sarajevu – Šumarski fakultet raspisuje:
JAVNI OGLAS
za prikupljanje ponuda za davanje u zakup poslovnih prostora
I
OSNOVNE INFORMACIJE O POSLOVNIM PROSTORIMA KOJI SE DAJE U ZAKUP
R. br. |
Lokacija poslovnog prostora |
Površina |
Djelatnost (namjena za koju se prostor izdaje) |
Početni iznos zakupnine po m2 sa PDV-om |
Obavezni iznos novčanog depozita (3 početne zakupnine) sa uključenim PDV-om |
Dužina trajanja ugovornog odnosa |
1. |
Zagrebačka 20, Sarajevo ( Novo Sarajevo ) |
1,30 m2 |
Samouslužni automat za tople i hladne napitke i snack proizvode |
14,04 KM/m2 |
54,76KM |
3 godine |
2. |
Zagrebačka 20, Sarajevo ( Novo Sarajevo ) |
36,79 m2 |
Kancelarijski prostor |
11,70 KM/m2 |
1.291,32KM |
3 godine |
*Napomena: U početni iznos zakupnine je uračunat PDV.
Ponuđač je dužan u ponudi navesti redni broj prostora za koji podnosi ponudu. Ponuđač može dostaviti ponudu za svaki od prostora koji se daju u zakup ovim Javnim pozivom.
II
USLOVI, NAČIN I ROK ZA PODNOŠENJE PISMENIH PONUDA
U cijenu zakupnine nisu uključeni mjesečni režijski troškovi (električna energija, grijanje i voda), a iznos pripadajućih režijskih troškova će biti utvrđen u skladu sa važećim cijenama energenata i proporcionalno površini koju poslovni prostor zauzima.
Ponuđeni iznos zakupnine ne može biti manji od početne cijene zakupnine. Troškove svih isprava potrebnih za obavljanje registrirane djelatnosti u skladu sa zakonom snosi zakupoprimac. Troškove održavanja poslovnog prostora, zatim troškove nabavke namještaja i opreme, te polica osiguranja snosi zakupoprimac (odnosi se na zakup kancelarijskog prostora Redni br:2).
Ponuda za učešće na Javnom oglasu mora sadržavati:
- Osnovne podatke o ponuđaču:
- Za fizičko lice potrebno je dostaviti: ime i prezime, adresu, JMB, kontakt podatke, a ako ponuđač već obavlja djelatnost dostaviti ovjerenu kopiju Rješenja o obavljanju samostalne djelatnosti, ne stariju od 6 (šest) mjeseci;
- Za pravno lice potrebno je dostaviti: ovjerenu kopiju Rješenja o upisu u sudski registar sa svim prilozima i reference.
- Dokaz o uplaćenom depozitu: Ponuđači su dužni da uplate novčani depozit u iznosu od tri mjesečne zakupnine, naveden u tački I Javnog oglasa, i dostave primjerak uplatnice ispunjen na sljedeći način:
Svrha plaćanja: Novčani depozit po Javnom oglasu o zakupu poslovnog prostora
Primalac: Depozitni račun Kantona Sarajevo
BBI banka d.d.: 1411965320008475
Vrsta prihoda: 722642
Općina: 077
Budžetska organizacija: 3502025
Poziv na broj: 0000000034
Napomena: Iznos depozita ponuđača s kojim se zaključi ugovor o zakupu poslovnog prostora smatrat će se njegovom garancijom za uredno plaćanje zakupnine, a ostalim učesnicima u Javnom oglasu uplaćeni depozit će se vratiti u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Ako izabrani ponuđač ne zaključi ugovor i ne preuzme prostor u određenom roku, smatrat će se da je odustao od ugovora i neće mu se vraćati uplaćeni iznos depozita.
- Ponuđeni iznos zakupnine: koji se ne smije ispravljati i mora glasiti na cijelu novčanu jedinicu zvanične valute u BiH (BAM);
- Ovjerenu izjavu ponuđača da će snositi sve troškove eventualnog ulaganja u poslovni prostor koji je predmet zakupa, uz detaljno obrazloženje prijedloga uređenja, ukoliko je planirano.
Ponude se dostavljaju pismeno, u zapečaćenoj koverti, sa čitko naznačenim nazivom (ime i prezime/naziv pravnog lica), sjedištem (adresa) i kontakt telefonom podnosioca ponude, na adresu:
Univerzitet u Sarajevu – Šumarski fakultet
Ul. Zagrebačka br.20,
71000 Sarajevo
Sa naznakom: „Ponuda za zakup poslovnih prostora, Redni broj 1 i/ili 2“ – NE OTVARAJ.
Javni oglas za prikupljanje ponuda za davanje u zakup poslovnih prostora ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana objavljivanja. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.
U toku trajanja Javnog oglasa svi zainteresovani imaju mogućnost na licu mjesta pregledati poslovni prostor svakim radnim danom od 09:00 do 16:00 sati, uz prethodnu najavu. Najava za pregled prostora, kao i sve dodatne informacije o poslovnom prostoru mogu se dobiti od kontakt osobe Sekretara:
tel. 033 812 490, e-mail: sekretar@sfsa.unsa.ba.
III
ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA I ZAKLJUČENJE UGOVORA
Procedura odabira najpovoljnijeg ponuđača provodi se u skladu sa odredbama Pravilnika o zakupu prostora na Univerzitetu u Sarajevu broj: 02-14-6-1/23 od 28.04.2023. godine i člana 1. Odluke Upravnog odbora Univerziteta u Sarajevu o izmjeni Pravilnika o zakupu poslovnih prostora na Univerzitetu u Sarajevu br: 02-1-8/24 od dana 09.01.2024. godine. Ugovor sa izabranim ponuđačem zaključit će se u pisanoj formi u roku od 15 (petnaest) dana od dana donošenja odluke o odabiru.