Tvrtka Mahle u Sloveniji iduće godine planira ukinuti 340 radnih mjesta zbog preseljenja proizvodnje alternatora u Bosnu i Hercegovinu, a 270 zbog preseljenja proizvodnje e-kompresora u Mađarsku.
Mjera se pripisuje slaboj potražnji u automobilskoj industriji tržištu u Europi. Tvrtka najavljuje konsultacije s predstavnicima zaposlenika.
S elektrifikacijom kao ključnim strateškim stupom njemačke Mahle grupe, prema objašnjenjima, tvrtke održavaju puni zamah u razvoju visokoučinkovitih i inovativnih proizvoda u ovom tehnološkom području. Također, nastavljaju s održivom transformacijom Mahle Electric Drives Slovenija u smjeru proizvodnje proizvoda za potrebe elektrifikacije u automobilskoj industriji.
"Posebno u šempetrskoj tvrtki planiramo ulaganja u novu proizvodnju sistema za električna vozila", istaknuli su u priopćenju.
Trenutno bilježe pad na gotovo svim tržištima na kojima posluju - automobilskoj, tržištu električnih bicikala, terenske mobilne mehanizacije iu drugim segmentima, rekao je direktor Mahle Electric Drives Slovenija Guntram Haas.
"Na temelju ovih činjenica, mi u Mahle Electric Drives Slovenija moramo planirati svoje poslovanje za blisku budućnost na način da ojačamo svoju konkurentnost, pogotovo jer je tvornica Mahle u Šempetru od središnje važnosti za budući rast u području elektrifikacije", rezimirao je direktor u priopćenju.
Kako dodaju iz Haasa, nastoje se pronaći socijalno prihvatljiva rješenja za one zaposlenike koji će biti pogođeni ovim mjerama. "Sada ćemo pristupiti procesu konsultacija s predstavnicima zaposlenika", dodao je.
Šempeter pri Gorici najveća je od pet lokacija Mahle grupe u Sloveniji. Tvrtka koja je nastala preimenovanjem bivše Letrike nakon što je pala u njemačke ruke, u Sloveniji zapošljava ukupno više od 2000 ljudi.
S oko 1700 zaposlenih, Šempeter je središnji razvojno-proizvodni centar za električne pogonske sustave i mehatroniku za hibridna i električna vozila te električne bicikle. Posljednjih godina Mahle je u Šempetru pokrenuo i proizvodnju elektromotora za nova vozila i električne bicikle.
Foto: Mahle