KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Kaufland Hrvatska snižava cijene 1.000 proizvoda

Potez trgovačkog lanca dolazi kao odgovor na pad prometa uzrokovan nedavnim bojkotima trgovina

Kaufland Hrvatska snižava cijene 1.000 proizvoda

Trgovački lanac se prilagođava potrošačkim zahtjevima i tržišnim izazovima, nudi značajne popuste
trgovački lanac Kaufland Hrvatska odgovara na nedavne pozive za bojkot u zemlji, najavivši značajno sniženje cijena za više od 1.000 proizvoda od 5. februara.

Ovaj korak usmjeren je na olakšavanje svakodnevnih potreba građana pružanjem pristupačnijih cijena za osnovne namirnice.
Iz Kauflanda poručuju da će pored redovnih akcijskih sniženja, koja obuhvataju preko 1.800 artikala svake sedmice, nastojati pružiti podršku potrošačima usred sve većih finansijskih pritisaka. U saopćenju kompanije ističu da su svjesni ekonomskih izazova i prilagođavaju svoju ponudu kako bi zadržali svoju poziciju pouzdanog partnera u kupovini.

“Svjesni tržišnih promjena i izazova u upravljanju kućnim budžetima, trudimo se ostati pouzdan partner u svakodnevnoj kupovini, nudeći prosječno 19.000 proizvoda prilagođenih različitim potrebama potrošača”, istaknuto je u izjavi kompanije.

Ovaj potez trgovačkog lanca dolazi kao odgovor na pad prometa uzrokovan nedavnim bojkotima trgovina, pokazujući prilagodljivost kompanije u trenucima kada potrošači zahtijevaju promjene.

Dodatno, trgovački lanac Konzum također je najavio sniženja na 250 proizvoda, s dodatnih 70 čije su cijene regulisane odlukom Vlade, što potvrđuje trend prilagođavanja trgovačkih lanaca zahtjevima tržišta u Hrvatskoj.

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.