KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Balfin ide u regioanlno širenje sa francuskim modnim brendom Kiabi

Novi brend u portfelju se širi u Albaniju, S. Makedoniju, Crnu Goru i Kosovo

Balfin ide u regioanlno širenje sa francuskim modnim brendom Kiabi

BALFIN Group,  grupacija s diverzificiranim investicijskim portfeljem na Zapadnom Balkanu, sklopila je strateško partnerstvo s francuskim modnim brendom KIABI koji se izdvaja po visokokvalitetnoj odjeći i pristupačnim cijenama.

Sporazum predstavlja važan korak za BALFIN Grupu, jer jača prisutnost u prodajnom sektoru, istovremeno uvodeći međunarodno priznatu marku KIABI u zemlje poput Albanije, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Kosova.

Ovim ugovorom KIABI će otvoriti svoju prvu trgovinu u Albaniji, s daljnjim planovima širenja u susjednim zemljama. Cilj je ponuditi široku ponudu održivih, visokokvalitetnih proizvoda po konkurentnim cijenama, poboljšati iskustvo kupnje za kupce i ponuditi obiteljima jedinstveno modno odredište.

Kiabi je dio velike francuske Mulliez grupe koju predvodi obitelj Mulliez i posjeduje poznate brendove kao što su Decathlon, Auchan, Leroy Merlin, Boulanger, Midas, Jules, Oney, kao i mnoge druge, jednako poznate brendove.
Fashion Group Albania, jedna od kompanija grupe BALFIN, odigrala je važnu ulogu u vođenju pregovora između grupe i KIABI-ja. Partnerstvo KIABI-ja i BALFIN Grupe dolazi u trenutku sve veće potražnje porodica u regiji za pristupačnom modom. Ova saradnja ima za cilj zadovoljiti tu potražnju, a pritom pridonijeti otvaranju preko 400 radnih mjesta, a samim time i poticanju lokalnog ekonomskog razvoja.
Osnovan 1978. godine na sjeveru Francuske, KIABI je vodeći modni brend za standardnu ​​odjeću, a jako ga vole porodice. Ima mrežu od 640 tačaka u 33 zemlje i ostvaruje prodaju od 2,5 milijardi eura (+5% u odnosu na 2023.). KIABI okuplja gotovo 10.000 zaposlenika 83 nacionalnosti.

Foto: Kiabi

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.