Pokretanjem chatbota u saradnji s Infobipom na dvije najkorištenije komunikacijske aplikacije (WhatsApp i Viber), Spar je postao jedini trgovac koji kupcima nudi razgovorne chatbotove na obje platforme.
Od 28. aprila 2025. svi korisnici mogu pristupiti chatbotovima skeniranjem QR kodova i odabirom jedne od ponuđenih opcija.
Spar chatbotovi pružaju servisne informacije koje kupcima olakšavaju pronalazak trgovine otvorene nedjeljom do četiri sedmice unaprijed, najbliže trgovine Spara ili Interspara, provjeru radnog vremena te pregled sedmične ponude.
Navedene funkcionalnosti dostupne su na platformama: WhatsApp i Viber, a tokom razvoja odlučili su dodatno unaprijediti WhatsApp jer se ova aplikacija sve češće koristi u Hrvatskoj.
WhatsApp korisnici također mogu koristiti sljedeće opcije: dobiti dodatne informacije o poslovnicama (telefonski broj, hotline...), provjeriti otvorene pozicije i razgovarati uživo s "agentom"!
Spar Hrvatska jedini je trgovac u Hrvatskoj koji svojim kupcima nudi takav chat s agentima korisničke podrške, čime pruža jedinstvenu uslugu na tržištu. Putem WhatsApp aplikacije moguće je poslati upit za provjeru dostupnosti proizvoda i priložiti fotografiju traženog artikla ili jednostavno poslati otvoreni upit za bilo koju drugu temu. Ovim potezom Spar Hrvatska svojim kupcima otvara jednostavan i brz kanal komunikacije koji je u skladu sa svjetskim trendovima.
Foto: Spar