KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Balfin dovodi u BiH i regiju 50 trgovina danskog brenda

Prva trgovina Flying Tiger Copenhagen trebala bi se otvoriti u oktobru 2025.

Balfin dovodi u BiH i regiju 50 trgovina danskog brenda

BALFIN Group i Flying Tiger Copenhagen, globalno priznati danski maloprodajni brend poznat po inovativnim i razigranim proizvodima, sklopili su strateško partnerstvo za otvaranje 50 trgovina širom regije Zapadnog Balkana u sljedeće četiri godine.

Prva trgovina trebala bi se otvoriti u oktobru 2025. u Skopju, Sjeverna Makedonija, s daljnjim lansiranjem trgovina u Albaniji, Kosovu, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.

"Na temelju naše snažne prisutnosti širom Europe i uspješnog ulaska u Tursku u oktobru 2024., zapadni Balkan vidimo kao prirodni sljedeći korak u našem širenju. Apetit regije za međunarodnim robnim markama i njen entuzijazam za kreativne, pristupačne proizvode savršeno se podudaraju s konceptom Flying Tiger Copenhagen. Oduševljeni smo što ulazimo u ovaj dio Europe i veselimo se što ćemo vrlo brzo stupiti u kontakt s kupcima širom zapadnog Balkana", rekao je Julius Schmidt, regionalni direktor za Indiju, Bliski istok i Afriku (IMEA) u Flying Tiger Copenhagen.

Steven Grunerud, potpredsjednik za razvoj strategije u BALFIN Grupi, opisao je partnerstvo kao snažnu konvergenciju zajedničkih vrijednosti i strateških vizija: "Kao lider u maloprodajnom sektoru širom jugoistočne Europe, BALFIN Grupa služi kao pristupnica za vrhunske međunarodne robne marke koje žele pristupiti ovom živahnom i brzorastućem tržištu. Naša saradnja s Flying Tiger Copenhagen potvrda je našeg vjerovanja u dugoročno partnerstva koja isporučuju vrijednost i kvalitetu našim kupcima.”

Osim svojih komercijalnih dimenzija, partnerstvo je spremno stvoriti značajnu socioekonomsku vrijednost u regiji. Očekuje se otvaranje približno 400 novih radnih mjesta u pet zemalja, s fokusom na lokalne operativne uloge koje drektno doprinose ekonomskom osnaživanju i razvoju radne snage.

Osnovan 1995., Flying Tiger Copenhagen ima preko 1000 trgovina u 38 zemalja širom svijeta. Brand je poznat po svojim skandinavskim korijenima, prepoznatljivom vizualnom identitetu i misiji da kupcima ponudi funkcionalne, jedinstvene proizvode i privlačno iskustvo kupnje. Njegov asortiman proizvoda obuhvaća kategorije uključujući kućni dekor, kuhinjsko posuđe, igračke, pribor za pisanje, potrepštine za zabave i sezonske artikle za blagdanske proslave.

Vođen filozofijom da "bogatiji život ne košta bogatstvo", brend se vrti oko proizvoda i iskustava koji zbližavaju ljude i stvaraju nezaboravne trenutke. Flying Tiger Copenhagen također je predan ciljevima održivog razvoja, što se odražava u njegovim operacijama i dizajnu proizvoda.

Foto: Flayin Tiger - Balfin

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.