Podravka i Kraš su početkom juna počeli poslovnu saradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, dodatno osnaživši saradnju kroz distribucijsko partnerstvo u kojem je Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na teritoriju SAD-a.
Prema priopćenju Podravke, ta saradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu.
Krašev bogati asortiman pridonijet će širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA, kako u segmentu etničke ponude, tako i u sve snažnijem nastupu prema generalnoj potrošnji, stoji u priopćenju.
Cilj saradnje je, navodi se, ostvariti dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije obiju kompanija te osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima diljem SAD-a.
Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić istaknula je tim povodom da je saradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak Podravkine strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu.
- Tokom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namjera i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije. Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom saradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima, naglasila je Dalić.
Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša Tomislav Bagić, istaknuvši kako su Kraš i Podravka i kroz prethodne saradnje pokazali da zajedno postižu dobre rezultate.
Foto: Kraš