KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Novi investicioni ciklus Nelta vrijedan 400 miliona eura

Cilj je rast prihoda Nelt Grupe na više od 2 milijarde EUR

Novi investicioni ciklus Nelta vrijedan 400 miliona eura

Nelt Grupa je u Beogradu predstavila novu strategiju „Ascend 2030“, petogodišnji strateški okvir koji definiše ambiciozan razvojni plan kompanije.Strategija predviđa ulaganja od preko 400 miliona eura u infrastrukturu, digitalnu transformaciju, jačanje organizacije i akvizicije proizvodnih i distributivnih kompanija na tržištima na kojima Grupa posluje.

Nakon uspješno realizovanog ciklusa „Accelerate 2025“, nova faza donosi fokus na dodatno osnaživanje organizacije, akvizicije, digitalizaciju poslovanja, uvođenje naprednih AI rješenja i snažnu ESG agendu.

Strategiju je, u hotelu Hilton u Beogradu, pred 250 menadžera Nelt Grupe, predstavio Izvršni Odbor Nelt Grupe, uključujući potpredsjednike kompanije za tržišta Srbije, Adria regiona, Afrike i Neltovih brendova, kao i izvršnih direktora finansija, ljudskih resursa, informacionih tehnologija i strategije i transformacija. 

„Prethodni strateški ciklus bio je veoma uspešan za nas. Na temelju tog uspeha, „Ascend (Uspon) 2030“ trasira narednu fazu našeg razvoja. Kroz investicioni plan od 400 miliona eura u narednih pet godina imamo ambiciju da dodatno ojačamo našu lidersku poziciju u distribuciji, proširimo portfolio naših brendova i povećamo kapacitet logističkih usluga“, naglasio je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, koji na ovoj poziciji obilježava godinu dana mandata.  

Ciljevi „Ascend 2030“ strategije su održivi i ubrzani rast prihoda Nelt Grupe na više od 2 milijarde EUR kroz investicije, akvizicije, nova partnerstva i brend inovacije.

Kako bi ciljevi bili ostvareni, nova strategija se fokusira na preduslove za uspjeh, a to su: građenje razvojnog mindseta, simplifikacija i standardizacija procesa, građenje ključnih kompetenci, automatizacija logističkih operacija, implementacija SAP 4 Hana ERP sistema,  digitalizacija, i razvoj ljudi i talenata.

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.