Kineski Luckin Coffee će na svoj jelovnik uvesti Plazma Cheesecake i Plazma Shake, priopćila je srbijanska Vlada u priopćenju za javnost nakon sastanka ministra poljoprivrede Dragana Glamočića s predstavnicima Luckin Coffeeja i Bambija u Xiamenu u Kini.
„Plazma nije samo proizvod, već brend koji je obilježio djetinjstvo miliona ljudi i simbol je kvalitete i inovacije. Uvjeren sam da će saradnja s Luckin Coffeejem donijeti obostranu korist. Srbija će steći jaču prisutnost na kineskom tržištu, a potrošači će dobiti proizvod koji je originalan, inovativan i s dokazanom tradicijom kvalitete“, rekao je Dragan Glamočić.
„Ponosni smo što imamo priliku sarađivati s Bambijem i ponuditi našim potrošačima proizvod koji nosi snažan identitet i kvalitetu. Uvođenjem Plazma cheesecakea i Plazma shakea u našu ponudu želimo pokazati da vjerujemo u potencijal ovog brenda da osvoji potrošače diljem Kine“, objavila je uprava Luckin Coffeeja.
Razgovor se nastavio naglašavanjem da je Luckin Coffee od svog osnutka 2017. godine izrastao u "pravog diva". U samo nekoliko godina tvrtka je postala najbrže rastuća u industriji kafe i najbrže rastuća kineska tvrtka uvrštena na Nasdaq.
Samo u proteklom razdoblju broj njihovih kafića povećao se na više od 20.000, a investicije poput najnovije u tvornici u Xiamenu, vrijedne oko 500 miliona dolara, omogućile su proizvodnju 55.000 tona kafe godišnje.
Osim toga, širenje poslovanja u Singapur, Maleziju, Indoneziju i Sjedinjene Američke Države dokazalo je sposobnost pozicioniranja brenda kao svjetskog lidera.
"Danas naši prihodi prelaze pet milijardi američkih dolara, ali puno važnije od brojki je činjenica da smo uspjeli spojiti modernu tehnologiju, snažnu mrežu i kulturu kave u jedan model koji osvaja svijet. Zato smo uvjereni da će saradnja s Bambijem biti uspješna i dugoročna", naglasio je Jang Jin Zsin, potpredsjednik Luckin Coffeeja.
Luckin Coffee je u mnogočemu privlačniji Kinezima od Starbucksa. Njihova dostava, niža cijena i kuponi privlače mnoge korisnike.
Foto: Vlada Srbije