Nizozemski diskontni trgovac neprehrambenim proizvodima Action izjavio je da planira proširiti svoju maloprodajnu mrežu u Hrvatsku, nakon što je ove jeseni otvorio svoju prvu trgovinu u Rumunjskoj.
Do proljeća bi u Hrvatskoj mogle biti otvorene prve tri trgovine ovog diskontera kojeg zovu i ‘ubojicom cijena‘.
Prvi korak prema ulasku na hrvatsko tržište bilo je zapošljavanje voditelja poslovnica i njihovih zamjenika na tri odabrane lokacije: Sesvete, Ivanec i Labin. Action tamo, prema neslužbenim informacijama, ulazi u postojeće retail parkove. Navodno im je cilj u prvoj godini otvoriti barem desetak trgovina širom Hrvatske.
Action će u Hrvatskoj biti izravan konkurent trgovačkim lancima Pepco, Tedi, KiK, dijelom i Pevexu
Action svake sedmice dočekuje više od 20 miliona kupaca u više od 3000 trgovina u 14 europskih zemalja. Kupci koji posjećuju Action mogu uživati u njegovoj jedinstvenoj formuli: iznenađujućem asortimanu od 6000 kvalitetnih i sve održivijih proizvoda, u 14 kategorija proizvoda koji nude svakodnevne potrepštine i proizvode koji život čine lakšim ili ugodnijim (od proizvoda za pranje i čišćenje i osobnu njegu do igračaka i zabave, „uradi sam“ proizvoda ili proizvoda za vrt i vanjski prostor), uvijek po najnižoj cijeni. Svaki sedmice Action uvodi nove proizvode kako bi asortiman ostao relevantan.
Foto: Action