Aerodrom Mostar se okreće širenju saradnje sa Croatis Airlinesom i dovođenju klasičnih avioprijevoznika budući da pregovori sa niskotarifnim kompanijama nailaze na teškoće. Aerodrom je u pregovorima s različitim kompanijama, ali nosi se i sa objektivnim problemima poput teškog fizičkog pristupa. - Zračna luka Mostar se nalazi u jednom izrazito nezahvalnom području sa dosta okolnih planina, što je niskotarifnim kompanijama veliki problem, i to one iznose kao jedan od glavnih razloga smatrajući zračnu luku komplicirnaom za polijetanje i slijetanje, kazao je za RTV HZHB direktor mostarskog aerodroma Marko Đuzel.
Stoga je aerodrom odlučio da se okrene pregovorima sa klasičnim avioprijevoznicima. - Mi ćemo i dalje pokušavati pregovarati, a kao aleternativnu opciju opredijelili smo se za drugi pravac, a to je da širimo letove sa Croatia Arilinesom i da pokušamo dovesti što više klasičnih avioprijevoznika, rekao je Đuzel.
One je napomenuo da je mostarski aerodrom u augustu ostvario brojku od 5 838 putnika, šo je gotovo 70% od broja putnika iz istog mjeseca 2019. godine. Subvencionirana linija Mostar-Zagreb, koja je startala prije pet mjeseci, dobro je zaživjela, a u posljednje vrijeme bilježi se maksimalna popunjenost letova.
Stručnjak za avijaciju Alen Šćurić kaže da brojke mostarskog aerodromea nisu tako loše, ako se primjerice poredi s osječkim aerodromom koji ima puno više linija, a tek nekih oko 1.000 putnika više. Naglašava da Mostar kao turistički, sveučilišni i grad blizu Međugorju ima potencijal za veći promet, stvar je samo hoće li svijet uploviti u mirnija vremena bez krize, te koliko će biti spsoobna sama uprava da bi se subvencije počele isplaćivati kroz više dolazaka.
Foto: Aerodrom Mostar