Nikulipe, fintech stručnjak za pružatelje usluga plaćanja (PSP) i globalne trgovce pristupa brzorastućim tržištima putem lokalnih metoda plaćanja (LPM), najavio je strateško dvosmjerno partnerstvo s Aircashom, vodećim digitalnim novčanikom na tržištu u srednjoj i jugoistočnoj Europi.
U okviru ovog partnerstva, Nikulipe će Aircashu pružiti dodatne opcije učitavanja za digitalni novčanik na 10 europskih tržišta. To će korisnicima Aircasha olakšati dopunu Aircash novčanika i Aircash Prepaid-Mastercard s lokalnim metodama plaćanja kao što su EPS, GiroPay ili rješenje za trenutni bankovni prijenos Banklinq.
Osim toga, Aircash novčanik sada će biti dostupan međunarodnim trgovcima i PSP-ovima putem platforme Nikulipe, omogućujući im jednostavan pristup jednoj od najbrže rastućih europskih lokalnih metoda plaćanja.
Aircash korisnicima omogućuje plaćanje izravno ili putem povezane Aircash Prepaid-Mastercard kartice u više od 35 milijuna online i fizičkih trgovina. Korisnici također mogu prenositi sredstva drugim korisnicima ili plaćati parkiranje, javni prijevoz, PlayStation vaučere, EU vinjete, događaje ili telekomunikacijske usluge na Aircash App tržištu. Novčanik se može nadopuniti kod više od 200.000 prodajnih mjesta i partnera diljem Europe, poput benzinskih postaja ili trgovina duhanom, kao i izravnim bankovnim prijenosom i raznim lokalnim metodama plaćanja. Aircash je vodeći europski mobilni novčanik i raste svoj uspjeh u zemljama kao što su Njemačka, Rumunjska, Italija, Španjolska, Grčka, Baltik, Austrija itd.
- Kroz ovo partnerstvo s tvrtkom Nikulipe, Aircash će još više olakšati našim korisnicima da nadopune svoj Aircash Wallet i Prepaid-Mastercard svojim preferiranim lokalnim načinima plaćanja, kaže Hrvoje Ćosić, izvršni direktor Aircasha.
- Zajedno dodatno jačamo naš cilj da donesemo prednosti plaćanja bez muke i trenutnih prijenosa novca u svaki kutak Europe.
- Uzbuđeni smo zbog partnerstva s Aircashom kako bismo podržali njihov rast u cijeloj Europi. Snažna prisutnost Aircasha na mnogim brzorastućim europskim tržištima štoviše savršeno odgovara našem LPM portfelju koji našim PSP i trgovačkim klijentima omogućuje pristup novim klijentima na dosad atraktivnim tržištima teško dohvatljiv s klasičnim načinima plaćanja, kaže Frank Breuss, suosnivač i izvršni direktor tvrtke Nikulipe.
Foto: Frank Breuss, Nikulipe