KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Ekskluzivno: Mercator u BiH pripojen Konzumu

Pripajanjem nastao trgovački lanac koji ima više prodajnih objekata nego Bingo

Ekskluzivno: Mercator u BiH pripojen Konzumu

Mercator u Bosni i Hercegovini pripojen je Konzumu,saznaje Indikator.ba.

Mercator BH  d.o.o.  Sarajevo prestao je da postoji sa posljednjim danom novembra ove godine, a društvo je pripojeno društvu Konzum Sarajevo.

Aktivnosti na pripajanju Mercatora Konzumu vode se od polovine ove godine kada je usvojena odluka o namjeri pripajanja i donesen plan reorganizacije. Ugovor o pripajanju sklopljen je 2.avguista,  a sve aktivnosti oko udruživanja završene su krajem novembra od kada postoji samo društvo Konzum u 100-postotnom vlasništvu Fortenova grupe. Direktor Konzuma je i dalje Nihad Imširović a u upravi su i Nedeljka Bilić i Ante Knezović.

Udruživanje Mercatora i Konzuma najavljivano je već neko vrijeme kao rezultat vlasničke konsolidacije unutar Fortenove grupe. Naročito nakon što je postupak pripajanja proveden u Hrvatskoj.

Upravama dva trgovačka lanca pod istom vlasničkom kapom, koji uz to imaju i sličan asortiman proizvoda,  upravlja zajednička uprava od septembra 2021. godine. Ljetos je Mercator  BH otrgnut od vlasništva srbijanskog Mercatora, te je prešao pod direktno vlasništvo Fortenova grupe, o čemu je Indikator.ba izvijestio.

Mercator je svoj prvi prodajni objekat u Bosni i Hercegovini otvorio 2000. godine, da bi ga  nakon godina intenzivnog razvoja kroz organski rast i akvizicije (preuzimanje poslovnica Gadžo komerca  i Omega Živinice), 2014. godine preuzeo hrvatski koncern Agrokor, a njegova maloprodajna mreža potpala pod Konzum d.o.o. Sarajevo. Mercator se vratio na tržište BiH 2017. godine izdvajanjem brenda Mercator iz Konzuma. Šest godina nakon izdvanja Mercator se ponovo "utapa" u Konzum.

Osnaženi Konzum nakon pripajanja Mercatora postaje respektabilan igrač na maloprodajnom tržištu. Dva lanca zajedno imaju oko 250  trgovina, što je više nego što ih ima Bingo koji posjeduje 225 ali tuzlanski trgovac ostaje vodeći igrač po prometu i tržišnom učešću.  Konzum se već nekoliko godina orijentiše na manje kvartovske prodavnice, dok Bingo u portfelju ima znatan broj objekata velikog formata.

Konzum je prošle godine imao prihod od 408,8 miliona KM a Mercator 242,4 miliona KM. Istovremeno, kompanija Bingo imala je prihod veći od 1,6 milijardi KM.

Foto:  Konzum

(Prilikom preuzimanja dijelova teksta ili teksta u cjelini obavezno navođenje izvora uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na https://indikator.ba/)

 

 

 

 

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
3.7
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.