KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Hrvatski Entrio ozvaničio ulazak na tržište BiH

Ovim se označava novo poglavlje na event tržištu BiH, istaknuo je osnivač i vlasnik Entrija Berislav Marszalek

Hrvatski Entrio ozvaničio ulazak na tržište BiH

Hrvatska platforma Entrio, vodeća ticketing platforma u Hrvatskoj i Sloveniji, ozvaničila je ulazak na tržište Bosne i Hercegovine otvaranjem franšize Entrio.ba.
Nakon uspješnog višegodišnjeg poslovanja u Hrvatskoj i Sloveniji, Entrio svoju inovativnu platformu za online-first prodaju ulaznica donio je i u Bosnu i Hercegovinu.

- Ovime se označava novo poglavlje na event tržištu BiH, istaknuo je osnivač i vlasnik Entrija Berislav Marszalek te istaknuo kako Entrio godišnje prodaje gotovo 3.500 događaja među kojima su festivali, koncerti, predstave te sportska i kulturna događanja.
Entrio se od 2011. godine na regionalnom tržištu pozicionirao kroz najnaprednija tehnološka rješenja jedinstvenim self-service sistemom za organizaciju događanja, distribuciju ulaznica te registraciju posjetitelja. Od svog osnuivanja 2011. godine, postao je ključni igrač na regionalnom tržištu, a zadnje tri godine bilježi snažan rast veći od 100% iz godine u godinu.

- Platforma je u razvoju već 13 godina, vodi ju tim iskusnih event eksperata od preko 30 ljudi. Ulažemo veliki novac da to u softverskom smislu bude platforma koja stvarno donosi više. Omogućava prodaju više ulaznica i donosi detaljnu analitiku te organizatorima otkriva podatke koji im do sada nisu bili dostupni, poput demografskih i geografskih podataka koji omogućavaju optimizaciju prodaje. S druge strane platforma omogućava publici da na jednom mjestu pronađu događaje koji ih stvarno zanimaju, pojasnio je Marszalek način rada platmofrme.

Na događaju je dugogodišnji partner  Entrija, direktor MPG agencije i organizator Ultra Europe festivala Joe Bašić, najavio prodaju ulaznica za ovaj muzički događaj u Bosni i Hercegovini uz posebnu ponudu cijena.

Ranije je obznanjeno da Entrio posao u BiH razvija u partnerstvu s tvrtkom Imagis Media d.o.o. Mostar, nositeljem franšize.

Entrio će biti konkurencija platformiKupikartu.ba, koja je prvi bosanskohercegovački web-shop za online prodaju ulaznica za dešavanja u Bosni i Hercegovini i regionu.

Štampa
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.