Mate Rimac je priznao da prodaja Nevere nije ispunila očekivanja jer kupci žele “analognije iskustvo” s modelima koje pokreče benzin. Tri godine nakon lansiranja Nevere koja bi se trebala proizvesti u ograničenoj seriji od 150 primjeraka, prodano je samo 50 automobila, rekao je Mate Rimac sudionicima na konferenciji o budućnosti automobila Financial Timesa u Londonu.
Rimac za slabu prodaju Nevere djelomično krivi proboj električnih automobila na masovno tržište te pokušaje vlada i regulatora da javnosti na silu proguraju električne automobile.
“Neveru smo počeli razvijati 2016./2017., kada je elektrika bila cool. Ali sada primjećujemo da kako elektrifikacija postaje mainstream, a ljudi na vrhu se žele razlikovati”, rekao je Rimac.
Uporedio je trend s ljubavlju imućnih pojedinaca prema skupim analognim satovima koji se prodaju daleko više od digitalnih pametnih satova, uprkos tome što tradicionalni satovi mogu mnogo manje.
“Apple Watch može učiniti sve bolje. Može raditi još 1000 stvari, puno je precizniji, može mjeriti vaš otkucaj srca. Ali niko ne bi platio 200.000 dolara za Apple Watch”, slikovito je opisao situaciju Rimac, izvještavaju 24sata.
I baš kao što potražnja za skupim satovima stare tehnologije ne pokazuje znakove usporavanja i nema znakova da će ih zamijeniti digitalni, Mate Rimac ne misli da će električni automobili zamijeniti benzinske verzije hiperautomboila u skorije vrijeme . Stoga će i nadolazeća zamjena za Bugatti Chiron, koji bi trebala biti predstavljena iduće sedmice, imati atmosferski motor V16 s retro zvukom.
Foto: Rimac Automobili