KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Fojnička Bosa most između tradicionalnih zanata i modernih zahtjeva tržišta

Naša snaga leži u povezivanju lokalnih kompanija s međunarodnim klijentima koji traže kvalitetne proizvode, ističe Sarvan

Fojnička Bosa most između tradicionalnih zanata i modernih zahtjeva tržišta

Stižemo u Fojnicu, gdje nas dočekuje naš domaćin je Edin Sarvan, mladi poduzetnik s vizijom. On je osoba koja vidi potencijal lokalnih vještina i zanata i prepoznaje priliku da ih poveže s globalnim tržištima. Njegova kompanija “Bosa” danas radi sa lokalnim firmama, uvezuje ih i stvara nove prilike za izvoz, prodaju i saradnju.

“Naša misija je jasna – želimo oživjeti porodične biznise koristeći našu stručnost, mrežu poznanstava i znanje o tržištu. Osim saradnje s malim zanatlijama i proizvođačima, naša firma uspješno posluje i sa srednjim i velikim proizvodnim kompanijama. Poseban značaj pridajemo partnerstvima s renomiranim globalnim brendovima koji prepoznaju kvalitet i potencijal proizvodnje u Bosni i Hercegovini, te su spremni realizirati značajne narudžbe iz naše zemlje” počinje svoju priču Edin. “Bosa”  je danas most između tradicionalnih bosanskih zanata i modernih zahtjeva tržišta. “Naša snaga leži u povezivanju lokalnih kompanija s međunarodnim klijentima koji traže kvalitetne proizvode izrađene od drveta, metala, kamena i tekstila.“

Edin je čvrsto uvjeren da Bosna i Hercegovina može ponuditi vrhunsku kvalitetu, ali ključni izazov je kako tu kvalitetu dostaviti svijetu. “Kroz našu uslugu posredovanja, mi se ne bavimo samo prodajom. Pomažemo klijentima da razumiju što tržište traži i kako da se prilagode tim zahtjevima.“

“Bosa” je tako postojala i dijelom USAID-ovog projekta “Diaspora Invest” u kojem se domaće kompanije povezuju sa ekspertima iz dijaspore.

“Radili smo s Leylom Mattison, eksperticom za razvoj brenda, koja nas je naučila važnosti pričanja priča malih kompanija. Svaka firma ima svoju priču, a naš zadatak je da tu priču prenesemo svijetu,” objašnjava Edin. “Kroz saradnju s projektom USAID ‘Diaspora Invest’ i kroz naše mentorske programe, želimo proširiti svoju mrežu i ponuditi još više.“

Svjestan je da njegova firma ima šansu u ovom poslu jer su bosanske ruke i zanati cijenjeni širom sveta. “Mi proizvodimo ovdje, ali prodajemo globalno. Naša dijaspora igra ključnu ulogu u tome. Oni su naši ambasadori koji šire dobar glas o kvaliteti bosanskih proizvoda i usluga.“

Zaključuje s nadom u budućnost: “Gledajući primjer Poljske, vjerujem da Bosna i Hercegovina može slijediti isti put. Naša dijaspora, koja je stekla znanje i iskustvo širom svijeta, može se vratiti i investirati u domovinu, podstičući razvoj i ekonomski rast.“

Ova priča o Edinu i poduzeničkom duhu proizvođača iz Bosne i Hercegovine je simbol onoga što naša zemlja može postići kada se povežu tradicija, inovacija i vizija jednog vrijednog čovjeka.
 

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.