Toyota BH obilježila je još jednu uspješnu godinu poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine, ističući značajan rast i posvećenost lokalnoj zajednici.
Na godišnjoj konferenciji, menadžer za marketing i komunikacije Adnan Hadžiarapović naglasio je kako su se kompan ija suočila s izazovima ali je sotala posvećens svojim dugoročnim ciljevima.
U Bosni i Hercegovini, Toyota je prošlu godinu završila s padom od 2% u prodaji novih automobila, no zadržala je treće mjesto na tržištu, što je bila druga najbolja godina od njenog dolaska u BiH 2005. godine.
Toyota treću godinu zaredom bila kr prvoplasirana marka u prodaji privatnim osobama, što govori o velikom povjerenju kupaca.
Među najpopularnijim modelima na tržištu BiH istaknuli su se Yaris Cross, koji je činio 38% prodaje, te Corolla Sedan s 16%. Toyota imala izazove zbog kašnjenja u dolasku novih modela poput Land Cruisera i Hiluxa, koji su stigli tek u zadnjem kvartalu. Očekuje se da će njihovo prisustvo ove godine imati značajan utjecaj na rezultate.
Toyota je zabilježila veliki porast prodaje hibridnih vozila koja su činila 46% ukupne prodaje, dok je prodaja vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem smanjena s 65% na 53%, kazao je direktor Toyote BH Damir Višošević.
Toyota BH ponosna je na svoj napredak u postprodaji, gdje je ostvarena prodaja od 4,2 miliona KM, što je povećanje od 10% u odnosu na prethodnu godinu.
Poseban fokus stavljen je na zadovoljstvo kupaca, a prema istraživanju koje je sprovela nezavisna agencija, zadovoljstvo kupaca u BiH iznosilo je visokih 95 %, što je znatno iznad prosjeka u Europi.
Jedan od ključnih aduta zadovoljstva kupaca je Toyota garancija, koja traje 10 godina ili do 200.000 kilometara, uključujući bateriju hibridnog sklopa i gume.
Toyota planira proširiti garanciju na 15 godina, što bi moglo dodatno povećati povjerenje kupaca.
I u društvenoj odgovornosti, Toyota BH je ostvarila zapažene rezultate. Među odtalim, u saradnji s Ambasadom Japana, donirali su 22 sanitetska vozila domovima zdravlja širom BiH, a posebnu pažnju posvećuju i humanitarnim projektima.
Za 2025. godinu Toyota ima ambiciozne ciljeve: planira prodati oko 1.200 vozila, zadržati lidersku poziciju u prodaji privatnim licima i ostvariti rast u prodaji komercijalnih vozila. Također, očekuju se brojne novitete, uključujući novu generaciju RAV4, električne modele poput Urban Cruisera i BZ4X, kao i redizajniranu Corollu Cross. Kompanija također planira daljnji razvoj komercijalnih vozila, a Toyota Proace će biti dostupna u različitim verzijama, uključujući električne modele.
Foto: Damir Višošević