Potrošači koji su učestvovali u anketi na Facebook profilu "Halo, inspektore" o tome koji bi maloprodajni lanac trebalo bojkotirati od subote 8. februara pa do petka 14. februara nisu nagradili prošlosedmični potez Konzuma koji je, u saradnji s hrvatskim dobavljačima, uložio mnogo u sniženje i zaključavanje cijena 250 domaćih proizvoda.
Naprotiv, najviše njih, 31,7 posto od zabilježenih 144.732 glasača u anketi, izjasnilo se upravo za jednotjedni bojkot - Konzuma, prenosi Lidermedia.hr.
Kako je Konzum najveći domaći maloprodajni lanac u Hrvatskoj, čiji je tržišni udio nešto malo iznad 20 posto, za pretpostaviti je da je i bez tog jednosedmičnog bojkota i dosad najveći (ili jedan od najvećih) gubitnika općeg bojkota trgovina koji se odvija treći petak zaredom.
Već samo zbog toga jasno je da je serijom bojkota u organizaciji "Halo, inspektore" najpogođeniji poslovni subjekt Fortenova Grupa, čemu još treba pridodati upravo završeni jednosedmični bojkot gaziranih pića i vode u bocama.
Nije poznato koliko je taj bojkot bio "uspješan", ali Jamnica je sasvim sigurno njime, više ili manje, oštećena. Također je malo vjerovatno da je usljed bojkota svih trgovina petkom neokrznuta ostala prodaja Zvijezdinih i PIK-ovih proizvoda.
Sve će se to odraziti na pad likvidnosti cijele Grupe.
Fortenova, koja ionako pleše po rubu mogućnosti da ispuni uvjete koje joj je prije tri mjeseca nametnuo američki fond HPS Investment Partners kod refinansiranja duga od 1,22 milijarde eura, neočekivano se našla na jako skliskom ledu taman kada je izgledalo da će biti u stanju ispuniti sve kreditorove uvjete, piše Lidermedia.hr.
Foto: Konzum