Aleph, vodeći globalni partner za digitalno oglašavanje, odabran je od TikToka za ekskluzivnog prodajnog partnera na više tržišta u Centralnoj i Istočnoj Europi (CEE). Ovim partnerstvom Aleph proširuje svoj TikTok portfolio tržišta na Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bugarsku, Latviju, Estoniju i Litvu.
Nova syradnja rezultat je dubokog razumijevanja lokalnih tržišta, u kombinaciji s predanošću inovacijama i uspjehu klijenata, što Alephu omogućava da dosljedno postiže izvanredne rezultate za svoje partnere.
- Popularnost TikToka nastavlja rasti širom Latvije, Estonije, Litve, Slovenije, Srbije, Bugarske i Hrvatske, a mi ostajemo posvećeni podršci ovim tržištima u trenutku kada interes za TikTok ubrzano raste. Zbog toga usklađujemo naš tržišni pristup i širimo suradnju s pouzdanim partnerom, tvrtkom Aleph, koja sada pokriva prodaju oglasa i operativnu podršku za klijente. Ova saradnja omogućit će nam da odmah pružimo dosljednu i visokokvalitetnu uslugu klijentima u regiji i pomognemo im u ostvarivanju njihovih poslovnih ciljeva", naglasio je Rafał Drzewiecki, regionalni direktor TikToka za tržište Srednje Europe.
- TikTok je vodeća platforma za kratke videoformate na mobilnim uređajima, pružajući brendovima jedinstvenu priliku da dosegnu i angažiraju zajednice, čineći ga moćnim marketinškim kanalom. Radujemo se jačanju našeg partnerstva i bliskoj suradnji s TikTok timom u regiji, kako bismo oglašivačima i marketinškim agencijama omogućili pristup najboljim praksama, edukaciji i operativnoj podršci u kampanjama, olakšavajući im da iskoriste TikTokov puni potencijal i povežu se s visoko angažiranom publikom - istaknula je Ivanka Mabić Gagić, direktorica hrvatske podružnice Alepha.
Foto: Pixabay