Heineken Hrvatska svečano je obilježio završetak jednog od najvećih projekata u novom investicijskom ciklusu puštanjem u rad linije za punjenje limenki u svojoj pivovari u Karlovcu.
Linija za limenke najveća je pojedinačna investicija u investicijskom ciklusu vrijednom 25 miliona eura, koja je realizirana uz potporu države.
Investicija će omogućiti veću fleksibilnost proizvodnje i brži odgovor na rastuću potražnju potrošača za konzerviranim proizvodima. Linija ima kapacitet od 25.000 limenki na sat, što omogućuje punjenje do 1.500 hektolitara piva po smjeni. Povećani proizvodni kapacitet otvorio je i nova radna mjesta, a timu Heineken Hrvatska pridružilo se ukupno 15 novih zaposlenika.
"Ova investicija važan je doprinos jačanju domaće industrijske baze, tehnološkoj modernizaciji, povećanju energetske učinkovitosti i otvaranju novih radnih mjesta. Zadovoljni smo što smo projekt realizirali uz podršku hrvatskog zakonodavnog i institucionalnog okvira za poticanje ulaganja. Time potvrđujemo ulogu Hrvatske kao pouzdane destinacije za moderno i održivo poslovanje", rekao je Goran Romek, državni tajnik u Ministarstvu gospodarstva i izaslanik predsjednika Vlade.
Maud Meijboom-van Wel, predsjednica Uprave Heinekena Hrvatska, istaknula je važnost investicije za tvrtku, ali i lokalnu zajednicu.
"Ova je linija važan korak u nastavku naše dugoročne strategije rasta u Hrvatskoj. Ponosni smo što možemo dodatno osnažiti lokalnu proizvodnju i odgovoriti na brzo promjenjive potrebe tržišta, koje uključuju praktičnu ambalažu poput limenki", naglasila je.
Osim same linije, investicijski ciklus uključuje i ugradnju novih horizontalnih i vertikalnih spremnika, čime su lokalni proizvodni kapaciteti povećani za 36%, izgrađen je logistički plato na površini od 2.600 kvadratnih metara, te su instalirani novi zračni kompresori za optimizaciju proizvodnih procesa. Sve aktivnosti provedene su s ciljem povećanja kapaciteta, učinkovitosti i pouzdanosti rada.
Paralelno s novim projektima, poboljšana je i unutarnja infrastruktura pivovare, uklonjeni su zastarjeli objekti, prošireni logistički prostori, uređene nove zelene zone i osigurana dodatna parkirna mjesta.
Foto: Heineken Hrvatska