Na osnovu člana 31. Pravilnika o korisnicima, uslovima i načinu ostvarivanja podsticaja za razvoj privrede („Službene novine Kantona Sarajevo“ broj: 23/23) i člana 15. Odluke o izvršavanju Budžeta Općine Ilidža za 2025. godinu („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj 52/24 od 31.12.2024.god.), Općinski načelnik objavljuje:
Javni poziv
privrednim subjektima da se prijave za učešće u mjeri „Refundacija dijela troškova digitalizacije poslovanja za samostalne poduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća“
1.Naziv davaoca budžetskih sredstava :
OPĆINA ILIDŽA
2.Kratak opis mjere sa ciljevima programa za koje se dodjeljuju sredstva:
Svrha Javnog poziva „Refundacija dijela troškova digitalizacije poslovanja za samostalne poduzetnika, mikro, mala i srednja preduzeća“ je optimizacija procesa, operacija, organizacije poslovanja i odnosa sa kupcima i jačanje konkurentnosti korisnika podsticajnih sredstava na domaćem i inostranom tržištu, s ciljem unapređenja poslovnog okruženja, ekonomskog razvoja i konkurentnosti lokalne privrede.
3.Podsticajna sredstva iz mjere podrške digitalnoj transformaciji namijenjena su za:
- dizajn i izradu reprezentativne web stranice,
- dizajn i izradu digitalnog vizuelnog identiteta i sadržaja web stranice,
- dizajn i izradu online prodavnice za unapređenje pristupa novim tržištima i/ili kupcima digitalnom transformacijom poslovanja preduzeća (e-commerce, CRM i sl.),
- dizajn i izradu web i mobilnih aplikacija za unapređenje pristupa kupcima digitalnom transformacijom poslovanja preduzeća,
- uvođenje digitalnih alata i opreme za optimizaciju procesa proizvodnje (npr. digitalizacija industrije: povezanost strojeva, skladišta, logistike i opreme, kibernetički sistemi, pametni strojevi s mogućnošću razmjene informacija – kontrola i optimizacija proizvodnje u realnom vremenu – prikupljanje i analiza podataka iz različitih izvora i sl.),
- uvođenje digitalnih alata i opreme za optimizaciju organizacije poslovanja, kupovinom trajne ili vremenski ograničene licence ili plaćanjem usluge izrade specijalnog rješenja, (npr. ERP i optimizacija horizontalnih funkcija kao što su finansijsko upravljanje, upravljanje ljudskim resursima-HRM, lancima nabavke – SCM, skladištenje, logistika, sistem za upravljanje dokumentima – DMS i sl.),
- uvođenje digitalnih alata i opreme s ciljem jačanja otpornosti na rizike i vanjske utjecaje (implementacija sistema za analizu i strateško upravljanje rizicima i sl.),
koja su nabavljena od registrovanih poslovnih subjekata u tekućoj kalendarskoj godini.
4.Ukupan iznos raspoloživih sredstava, te iznos koji mogu ostvariti korisnici mjere:
Ukupan iznos raspoloživih sredstava za ovu mjeru planirana u Budžetu za 2025. godinu su 50.000,00 KM – ekonomski kod 614522 „Program aktivne politike zapošljavanja i razvoja privrede i turizma“.
Općina će korisnicima podsticajnih sredstava, koji budu obuhvaćeni ovom mjerom refunditrati troškove razvoja digitalnih rješenja i prateće opreme (softver i hardver) u iznosu od 50% svakog individualnog troška, a maksimalno 2.000,00 (dvije hiljade) KM sumarno za sve iskazane prihvatljive troškove iz tekuće kalendarske godine.
5. Pravo učešća, odnosno glavna ciljna grupa, potencijalni podnosioci prijava:
Pravo učešća u Javnom pozivu imaju samostalni poduzetnici /fizička lica/ i pravna lica: mikro, mala i srednja preduzeća, koji ispunavaju slijedeće uslove:
- Imaju sjedište na području općine Ilidža i osnovana su u skladu sa važećim federalnim propisima,
- posluju najmanje godinu dana prije objave Javnog poziva,
- imaju pozitivno poslovanje u prethodnoj kalendarskoj godini ili iskazan gubitak do najviše 15.000,00 KM,
- upošljavaju minimalno, privredno društvo – pravno lice 2 radnika, odnosno samostalni poduzetnk – fizičko lice 1 radnik (uključujući vlasnika) na neodređeno vrijeme sa danom objave Javnog poziva.
Korisnici mjere „Refundacija dijela troškova digitalizacije poslovanja za samostalne poduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća“ ne mogu biti privredni subjekti koji:
- ne izmiruju redovno obaveze uplate javnih prihoda, osim u slučaju kad privredni subjekt ima potpisan ugovor sa Poreznom upravom Federacije Bosne i Hercegovine i /ili/ Upravom za indirektno oporezivanje o uplati duga na rate, te u tom slučaju je privredni subjekt dužan dostaviti potvrdu Porezne uprave Federacije Bosne i Hercegovine i /ili uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje ili uvjerenje da privredni subjekt vrši uplate po potpisanom ugovoru,
- imaju neizmerene obaveza prema Općini Ilidža,
- obavljaju djelatnost igara na sreću,
- obavljaju djelatnost proizvodnje, prerade ili puštanja u promet duhanskih proizvoda i alkoholnih pića,
- obavljaju djelatnost koja ima značajan uticaj na zagađenje ljudske okoline i dokazanu štetnost po zdravlje stanovništva,
- obavlja djelatnost trgovine na malo oružjem, municijom i vojnom opremom.
Pravo na podsticajna sredstva ne mogu ostvariti javna preduzeća koja obavljaju djelatnost od javnog društvenog interesa (energetika, komunikacije, komunalne djelatnosti, upravljanje javnim dobrima i druge djelatnosti od javnog društvenog interesa) u kojem općina, grad, kanton ili Federacija Bosne i Hercegovine ima većinski udio u vlasništvu.
6.Vremenski period na koji se javni poziv raspisuje:
Period za koji se Javni poziv raspisuje počinje teči od dana objavljivanja navedenog javnog poziva na web. stranici Općine Ilidža do 30.11.2025.godine ili do utroška planiranih sredstava.
7. Rokovi (trajanja poziva i konsultacija, rokovi i način za predaju prijava, rok u kojem će podnosioci prijave biti obavješteni o izboru):
Mjera se provodi putem stalno otvorenog Javnog poziva, sve do utroška budžetskih sredstava, a najdalje do 30.11.2025. godine.
Javni poziv će biti objavljen na web stranici Općine Ilidža (www.opcinailidza.ba) i oglasnoj tabli Općine Ilidža, oglasnoj tabli Mjesnih zajednica Općine Ilidža i Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo – Biro Ilidža. U jednim dnevnim novinama će biti objavljeno obavještenje o raspisivanju javnog poziva.
Obrazac Prijave na Javni poziv može se preuzeti na web stranici Općine Ilidža www.opcinailidza.ba iCentru za pružanje usluga u Općini Ilidža (info desk), u ulici Butmirska cesta 12, odmah po objavljivanju Javnog poziva.
Prijave na Javni poziv sa traženom dokumentacijom podnose se u zatvorenoj koverti, na protokol u Centru za pružanje usluga u Općini Ilidža ili putem preporučene pošte na adresu Općina Ilidža, ul.Butmirska cesta broj 12, sa obaveznom naznakom:“ Za Javni poziv – Mjera „Refundacija dijela troškova digitalizacije poslovanja za samostalne poduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća“ – „Služba za privredu i lokalni ekonomski razvoj“ i „NE OTVARAJ“.
Obrazac prijave sadrži pojašnjenje gdje se pribavlja tražena dokumentacija iz poziva.
Prijave se podnose kontinuirano od dana objavljivanja Javnog poziva do 30.11.2025.godine ili do utroška sredstava namjenjenih za tu mjeru.
8. Informacije o načinu komunikacije sa davaocem budžetskih sredstava tokom trajanja samog Javnog poziva:
Sve informacije vezane za Javni poziv mogu se dobiti u Službi za privredu i lokalni ekonomski razvoj.
Pitanja, Informacije i pojašnjenja mogu se tražiti putem telefona 033 775-755, e maila aida.godinjak@.opcinailidza.ba ili dolaskom u Službu uz prethodnu najavu na naznačeni e mail/
Odgovori će biti dostavljeni na isti način kako je pitanje upućeno.
9. Obrada prijava:
Pregled pristiglih prijav na Javni poziv vršit će Komisija koju imenuje Općinski načelnik.
Komisija razmatra prijave primljene na bazi Javnog poziva kontinuirano mjesečno, po prispjeću, odnosno prema redoslijedu zaprimanja, do isteka roka za predaju prijava ili utroška predviđenih budžetskih sredstava.
Komisija će cijeniti prijave za refundaciju dijela troškova digitalizacije poslovanja za samostalne poduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća, shodno redoslijedu zaprimanja pristiglih prijava.
Komisija je obavezna da: evidentira sve pristigle prijave, utvrdi koje prijave ispunjavaju uslove iz Javnog poziva, sačini informaciju o provedenoj proceduri i listu aplikanata prema redoslijedu pristizanja prijava.
Informaciju sa rang listom, Komisija je dužna u roku od 7 dana, od dana zasjedanja Komisije, dostaviti Općinskom načelniku radi donošenja Odluke o dodjeli sredstava.
Neblagovremene i/ili nepotpune, prijave koje nisu dostavljene u formi (na način opisan u u tački 7. Javnog poziva), kao i prijave koje ne sadrže svu traženu dokumentaciju neće biti uzete u razmatranje.
Obaveza svakog imenovanog člana Komisije je, da po saznanju, da se nalazi u sukobu interesa obavijesti ostale članove Komisije.
Svaki član Komisije će biti isključen iz postupka dodjele sredstava ukoliko se utvrdi da je u sukobu interesa u odnosu na podnosioca prijave, a podnosioci prijave imaju mogućnost prijaviti sumnju na postojanje sukoba interesa o kojim će davalac sredstava odlučivati pojedinačno po svakoj prijavi.
10. Način obavještenja o izboru:
Općinski načelnik u roku od 8 dana, od dana prijema Informacije sa rang listom i prijedloga odluke, donosi Odluku o odobravanju poticajnih sredstava, koja se obajvljuje na oglasnoj ploči i zvaničnoj Internet stranici Općine Ilidža.
11. Pravo prigovora:
Podnosilac prijave kojem nisu dodjeljena sredstva, na Odluku o odobravanju sredstava, može uložiti prigovor u roku od 5 dana od dana objave na zvaničnoj web stranici Općine Ilidža.
Prigovor se podnosi pismeno na protokol u Centru za pružanje usluga u Općini Ilidža ili putem preporučene pošte na adresu Općina Ilidža, ul.Butmirska cesta broj 12.
12. Informacija o tome da li sredstva koja se namjeravaju dodjeliti za pojedine programe i projekte predstavljaju državnu pomoć u smislu Zakona o sistemu državne pomoći u BiH i podzakonskih akata koji se primjenjuju u Federaciji BiH:
Sredstva koja se namjeravaju dodijeliti po Javnom pozivu „Refundacija dijela troškova digitalizacije poslovanja za samostalne poduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća“ ne predstavljaju državnu pomoć u smislu Zakona o sistemu državne pomoći u BiH i podzakonskih akata koji se primjenjuju u Federaciji BiH:
13. Zaključivanje ugovora:
Općina Ilidža će sa korisnicima sredstava, kojima budu odobrena sredstva, zaključiti ugovore o međusobnim pravima obavezama.
OPĆINSKI NAČELNIK
Nermin Muzur, magistar uprave s.r.
U prilogu:
Aplikacija na javni poziv za učešće u mjeri „Refundacija dijela troškova kupovine sredstava za rad za samostalne poduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća“ https://opcinailidza.ba/skladiste/2025/07/APLIKACIJA-REFUNDACIJA-digitalizacija.pdf