JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za privremeno korištenje javnih površina u toku održavanja manifestacije „Dani trgovine, kulture i sporta Visočko ljeto 2025”
Na osnovu Zakona o principima lokalne samouprave („Službene novine Federacije BiH“, broj: 49/06 i 51/09), Statuta Grada Visoko („Službeni glasnik Grada Visoko“, broj: 10/21), člana 21. stav 1. Odluke o privremenom korištenju javnih površina na području grada Visoko broj: 02/1-02-226/25 od 17.07.2025.godine, Programa o utvrđivanju novčanih naknada za privremeno korištenje javnih površina na području grada Visoko broj: 02/1-02-227/25 od 17.07.2025.godine i Zaključka o oslobađanju plaćanja novčane naknade za privremeno korištenje javne površine u vrijeme trajanja manifestacije „Dani kulture, trgovine i sporta – Visočko ljeto“ za 2025. godinu broj: 02/1-02-228/25 od 17.07.2025.godine,Grad Visoko putem Službe za finansije, privredu, poslovne prostore i ekonomski razvoj objavljuje:
J A V N I P O Z I V
za podnošenje zahtjeva za privremeno korištenje javnih površina
u toku održavanja manifestacije „Dani trgovine, kulture i sporta Visočko ljeto 2025”
I Predmet Javnog poziva
Predmet Javnog poziva jeprivremeno korištenje javnih površina u toku održavanja manifestacije „Dani trgovine, kulture i sporta Visočko ljeto 2025”.
II Poziv za podnošenje zahtjeva za privremeno korištenje javne površine
Pozivaju se sva zainteresovana pravna lica registrovana za obavljanje određene djelatnosti i fizička lica koja imaju odobrenje za obavljanje djelatnosti da podnesu zahtjev za privremeno korištenje javne površine u vrijeme trajanja manifestacije „Dani kulture, trgovine i sporta Visočko ljeto 2025” (u daljem tekstu: manifestacija), i to u periodu:
Dani kulture i sporta od 21.07.2025. do 25.07.2025. godine
Dani trgovine u periodu od 26.07.2025. do 02.08.2025. godine.
Tokom trajanja manifestacije vlasnici trgovačkih i obrtničkih radnji dužni su da poštuju odredbe Zakona o unutrašnjoj trgovini FBiH („Službene novine FBiH“ broj 87/24).
Obrazac zahtjeva se preuzima ipodnosi od 18.07.2025. godine, u periodu od 12:00 h do 16:00 h, dok se zahtjevi za ostale radne dane do kraja trajanja manifestacije preuzimaju i podnose u periodu od 07:30 h do 16:00 h, u poslovnom prostoru u ulici Alije Izetbegovića.
III Lokacije za održavanje manifestacije
Manifestacija se održava na sljedećim lokacijama:
a) Kulturni i sportski događaji:
Trg ispred Zanatskog centra u ulici Čaršijska,
Plato ispred KC Altindag,
Park Ada,
Ulica Alije Izetbegovića,
Trg u ulici Alije Izetbegovića (pored zgrade ZK Ureda),
Trg u ulici Matrakčijina (iza zgrade Gradskog kina),
Plato ispred KSC Mladost.
b) Dani trgovine:
Ulica Čaršijska – mogućnost postavljanja prodajnih pultova, šatora, pagoda ili paviljona imaju isključivo vlasnici trgovačkih i obrtničkih radnji u ulici Čaršijska ispred svojih poslovnih objekata.
Ulica Čaršijska – mogućnost postavljanja ljetne bašte na lokaciji ispod Bijele džamije i platou ispred Zanatskog centra imaju isključivo vlasnici ugostiteljskih objekata u ulici Čaršijska.
Ulica Alije Izetbegovića – šatori, pagode ili paviljoni se postavljaju na označena parking mjesta od PC Vizija do kraja zgrade ZK Ureda, te dalje do zgrade Pošte na asfaltnoj površini (saobraćajnici), i suprotnoj strani ulice Alije Izetbegovića na mjestima na kojima to dozvoljavaju zakonom propisani uslovi (omogućen prolaz vozilima hitnih službi, pristup javnim objektima, pozicije urbanom mobilijara, blizina staklene ograde).
Zabranjuje se postavljanje šatora, pagoda ili paviljona na trotoare.
Prednost dodjele lokacije za postavljanje šatora, pagoda ili paviljona imaju podnosioci zahtjeva (vlasnici trgovačkih i obrtničkih radnji) čiji objekti posluju uz predmetnu lokaciju u ulici Alije Izetbegovića.
Park Ada – postavljanje slobodnostojeće ljetne bašte za muzičke nastupe.
Parking prostor pored Sparkasse Bank d.d., u ulici Alije Izetbegovića – postavljanje stolova, tezgi ili mobilnih kućica za prodaju prehrambenih proizvoda na način propisan ovom Odlukom.
Plato ispred PC Vizija i parking prostor u ulici dr Džananovića – postavljanje stolova / vitrina za prodaju suhomesnatih i gotovih pečenjarskih proizvoda.
IV Vrsta opreme, uređaja i inventara za održavanje kulturnih i sportskih događaja
Tokom održavanja kulturnih i sportskih događaja može se koristiti oprema, uređaji i inventar isključivo za datu namjenu (bina za izvođenje zabavnog programa, sportska oprema, projektori, stolice za posjetioce i slično).
Oprema, uređaji i inventar iz stava 1. ovog člana moraju biti ispravni, redovno se održavati, što podnosilac zahtjeva dokazuje prilaganjem naophodnih atesta prilikom podnošenja zahtjeva za izdavanje odobrenja / rješenja o privremenom korištenju javne površine.
Podnosilac zahtjeva je uz zahtjev dužan priložiti ovjerenu izjavu o preuzimanju odgovornosti za sve posljedice prouzrokovane kvarom, nepropisnim postavljanjem, korištenjem i upravljanjem opreme i uređaja.
V Način izlaganja robe u vrijeme trajanja dana trgovine
Roba se izlaže unutar šatora, pagoda ili paviljona u bijeloj, bež, krem ili sivoj boji, koji ne smiju sadržavati oznake ili reklamu proizvođača ili distributera, zatvoreni sa tri (3) strane, maximalne dubine 2,75 m i maximalne dužine 2,80 m.
Priprema i prodaja prehrambenih proizvoda se vrši na natkrivenom ili nenatkrivenom prodajnom slobodnostojećem pultu, stolu, pokretnoj tezgi ili mobilnoj kućici, koje obezbjeđuje organizator manifestacije.
Gotovi suhomesnati i pečenjarski proizvodi se izlažu i prodaju na natkrivenim ili nenatkrivenim stolovima za prodaju montažno-demontažnog i otvorenog tipa. Minimalna visina stola je 90 cm iznad terena. Stolovi moraju biti izrađeni od materijala koji zadovoljava sanitarno-higijenske uslove tokom korištenja i održavanja
Ukoliko se mobilijar za izlaganje i prodaju robe postavlja sa obje strane ulice, prostor za prolazak hitnih vozila i pješaka mora biti minimalne širine 3 m.
Podnosilac zahtjeva ima pravo tražiti privremeno korištenje više označenih jedinica javne površine, odnosno spajati dvije (2) ili više jedinica.
NAPOMENA: Dozvoljava se isključivo montaža i postavljanje tipskih objekata (šatora, pagoda ili paviljona), odnosno zabranjuje se „kovanje“ i improvizacija istih na licu mjesta.
VI Visina novčane naknade
Visina novčane naknade za privremeno korištenje javne površine radi izlaganja i prodaje robe u šatorima, pagodama ili paviljonima u vijeme trajanja manifestacije:
330,00 KM za jednu prodajnu jedinicu za vrijeme trajanja manifestacije,
140,00 KM za jednu prodajnu jedinicu ispred vlastitog poslovnog prostora za vrijeme trajanja manifestacije,
280,00 KM svaki naredni štand ispred vlastitog prostora za vrijeme trajanja manifestacije.
Visina novčane naknade za privremeno korištenje javne površine radi izlaganja i prodaje prehrambenih proizvoda na stolovima, tezgama ili mobilnim kućicama:
50,00 KM za jednu prodajnu jedinicu za vrijeme trajanja manifestacije.
Novčana naknada se odnosi na privremeno korištenje javne površine, dok novčanu naknadu za korištenje inventara (sto, tezga, mobilna kućica, šator, pagoda ili paviljon) privremeni korisnik javne površine plaća JKP Gradska groblja d.o.o. Visoko u skladu sa njihovim internim aktima.
Visina novčane naknade za privremeno korištenje javne površine radi izlaganja i prodaje suhomesnatih i gotovih pečenjarskih proizvoda na stolovima / vitrinama:
330,00 KM za jednu prodajnu jedinicu za vrijeme trajanja manifestacije,
Visina novčane naknade za privremeno korištenje javne površine radi postavljanja inventara samostalne ljetne bašte:
10,00 KM / m² za vrijeme trajanja manifestacije.
VII Oslobađanje plaćanja novčane naknade
Na osnovu Zaključka Gradskog vijeća Visoko broj: 02/1-02-228/25 od 17.07.2025.godine plaćanja novčane naknade za privremeno korištenje javne površine u vrijeme trajanja manifestacije za 2025. godinu oslobađaju se:
Organizator manifestacije JU „Centar za kulturu, sport i informisanje“ Visoko.
Pravna lica registrovana za obavljanje određene djelatnosti i fizička lica koja imaju odobrenje za obavljanje djelatnosti za koju se traži korištenje javne površine, a koja posluju u ulicama Čaršijska i Alije Izetbegovića.
Inventar ljetne bašte može se postaviti isključivo ispred ugostiteljskog objekta, a u skladu sa uslovima propisanim od strane Službe za finansije, privredu, poslovne prostore i ekonomski razvoj.
NAPOMENA:Za postavljanje inventara slobodnostojećih ljetnih bašti i proširenje postojećih ljetnih bašti podnosilac zahtjeva nije oslobođen plaćanja novčane naknade.
Za izlaganje robe ispred trgovačkih i obrtničkih radnji plaćanja novčane naknade za privremeno korištenje javne površine podnosilac zahtjeva se oslobađa za postavljanje isključivo jedne prodajne jedinice.
Prava lica registrovana za obavljanje određene djelatnosti i fizička lica koja imaju odobrenje za obavljanje djelatnosti za koju se traži korištenje javne površine, a koji su pripadnici porodica šehida i poginulih boraca i RVI sa područja grada Visoko,se oslobađaju plaćanja novčane naknade za postavljanje isključivo jedne prodajne jedinice.
NAPOMENA: Kategorije koje su oslobođene plaćanja novčane naknade dužne su podnijeti zahtjev za pribavljanje rješenja / odobrenja za privremeno korištenje javne površine u vrijeme trajanja manifestacije.
GRAD VISOKO
Službe za finansije, privredu,
poslovne prostore i ekonomski razvoj
TEKST JAVNOG POZIVA MOZETE PREUZETI OVDJE.