Plutajuća jedinica za skladištenje i ponovno uplinjavanje koja je radila za Hrvatsku posljednjih pet godina kreće u tursko brodogradilište na nadogradnju i poseban pregled.
LNG Croatia, poznat i kao LNG Hrvatska, rekao je da je njegov istoimeni FSRU, LNG Croatia od 140.000 kubičnih metara (izgrađen 2005.), u ponedjeljak napustio svoj vez kod otoka Krka. Brod plovi prema turskom brodogradilištu Kuzey Star gdje će biti ugrađen dodatni modul za regasifikaciju.
Tvrtka je izjavila da će svi radovi na petogodišnjoj obnovi klase biti dovršeni, zajedno s održavanjem FSRU-a. FSRU će biti u brodogradilištu do oktobra.
LNG Croatia je detaljno opisao da je FSRU, koji je instaliran na lokaciji u dcembru 2020. i preuzeo prvi komercijalni teret na prijelazu te godine, na lokaciji već 1697 dana.
Tokom tog razdoblja, pristalo je 126 LNG brodova, istovarivši 17 miliona kubičnih metara LNG-a koji je FSRU regasificirao. Preko 10,7 milijardi kubičnih metara plina isporučeno je iz jedinice u nacionalnu mrežu, a 545 kamiona napunjeno je LNG-om.
LNG Croatia je preinaka Golar Vikinga. Posao je u Kini obavila tvrtka Golar LNG, koja je kasnije prodala jedinicu tvrtki LNG Croatia. FSRU ima nominalni kapacitet ponovnog uplinjavanja od 300.000 kubičnih metara na sat, ili 2,6 milijardi kubičnih metara godišnje, te opskrbljuje i domaće tržište i lokalnu regiju.
Foto: LNG Croatia