Priključivanjem Fortenova grupi, Enna Fruit je prošla kroz cjeloviti redizajn imena i vizualnog identiteta kompanije. Novo ime kompanije sada je Arivera Fruit, što prati i promjena zaštitnog znaka te boja kompanije.
Dok je novo ime kompanije proizašlo iz kombinacije riječi koje su sinonimi za hrabrost, snagu i posvećenost koji su vodilja poslovanja kompanije, novi logo i izabrane boje refleksija su na prirodu i njezine plodove koji se nesebično nude na osunčanim poljima.
Arivera Fruit je sa svojim povezanim društvima u svim državama regije vodeća tvrtka u JI Europi za opskrbu tržišta, organizaciju proizvodnje, otkup, distribuciju i preradu voća i povrća. U otkupu trenutno sarađuje s više od 1000 kooperanata, a u svakoj zemlji u kojoj posluje ima istu strategiju – fokus je na organizaciji proizvodnje i otkupu domaće robe prije svega za opskrbu lokalnog tržišta, a potom i za izvoz u regiju i šire. U tu svrhu u svakoj državi Arivera Fruit ima svoj otkupni centar, dok ih je u Hrvatskoj šest – u Donjem Miholjcu, Lozanu, Varaždinu, Opuzenu i Polači te Dugom Selu u kojem je i sjedište kompanije. Putem tvrtke Moslavina voća upravlja najvećim voćnjakom jabuka u Hrvatskoj, kod Kloštar Ivanića. Kompanija ima preko 600 zaposlenih i ukupne prihode veće od 270 miliona eura.
„Promijenili smo ime i vizualni identitet, ali sve temeljne vrijednosti kojima se vodimo u poslovanju ostale su iste. Radimo, rastemo, pružamo podršku našim kooperantima i partnerima i brinemo o našim zaposlenicima, kupcima i cijeloj zajednici. Tako smo u svega pet godina u cijeloj regiji stvorili čvrsti lanac odnosa koji kreiraju nove vrijednosti na svim tržištima na kojima poslujemo. Dodatno osnažena ulaskom u Fortenova grupu s kojom prije svega dijeli isti pristup poslovanju, Arivera Fruit će nastaviti biti siguran oslonac regionalne proizvodnje voća i povrća“ – kaže Sanja Burić, predsjednica Nadzornog odbora Arivere Fruit.
Foto: Arivera Fruit