Na sinoć održanoj svečanoj manifestaciji dodjele nagrade Zlatni BAM, jedine bosanskohercegovačke nagrade u sektoru bankarstva u organizaciji Udruženja banaka u BiH i magazina “Banke&Biznis”, UniCredit je još jednom potvrdio vodeću poziciju digitalnog inovatora na lokalnom tržištu.
Nagradom za najbolju mobilnu aplikaciju u bankarstvu, UniCredit Bank a.d. Banja Luka i UniCredit Bank d.d. Mostar nagrađene su po peti put, što je potvrda kontinuiranog kvaliteta i inovativnosti koje UniCredit donosi svojim klijentima u Bosni i Hercegovini.
Direktorica Mreže maloprodaje UniCredit Bank a.d. Banja Luka, Ljiljana Gejak, ovim povodom je istakla: „Ova nagrada nije samo priznanje našem timu, već i potvrda da se isplati ulagati u stvaranje digitalnog iskustva koje klijentima daje slobodu i sigurnost, uz maksimalnu uštedu svima nam dragocjenog i neprocjenjivog vremena. Pet puta biti proglašen za najboljeg u oblasti mobilnog bankarstva znači da naša vizija digitalne transformacije dobija puni smisao jer se mjeri zadovoljstvom i povjerenjem klijenata. Naš cilj je da uvijek idemo korak ispred očekivanja, kreirajući digitalno iskustvo klijenata jednostavnijim i intuitivnijim, podižući ljestvicu kvaliteta bankarstva na lokalnom tržištu. Ovo priznanje je ujedno i obaveza da dodatno unaprjeđujemo digitalni razvoj sektora i pružamo uslugu koja osnažuje svakog našeg klijenta.“
Podsjećamo, ove godine, aplikacija mobilnog bankarstva dodatno je unaprijeđena prilagodbom za osobe s poteškoćama vida, omogućivši im da cjelokupan sadržaj mobilne aplikacije bude reprodukovan putem zvuka. Inkluzija je sastavni dio UniCreditove kulture i društvene strategije, a ovakve inicijative ukazuju na posvećenost Banke njegovanju inkluzivnijeg društva bez prepreka.
"Izuzetno nam je zadovoljstvo što je naša posvećenost digitalizaciji prepoznata i nagrađena jedinom domaćom nagradom u našoj struci. Svjesni važnosti stalnog unaprjeđenja, kontinuirano razvijamo nove funkcionalnosti u našoj aplikaciji kako bismo našim klijentima pružili vrhunsku uslugu, prilagođenu njihovim stvarnim potrebama. Naša posvećenost inovacijama učvršćuje našu poziciju lidera na domaćem tržištu. Nastavljamo predano raditi na dodatnim unaprjeđenjima koja će omogućiti još jednostavnije, brže i efikasnije poslovanje", izjavio je Dragan Čavar, član Uprave za Maloprodaju UniCredit Bank d.d. Mostar.
Mobilna aplikacija UniCredita već godinama postavlja standarde na tržištu, ističući se naprednim funkcionalnostima koje klijentima omogućavaju brže, sigurnije i jednostavnije upravljanje finansijama. Osim što nudi širok spektar rješenja za fizička lica, UniCredit kontinuirano razvija i unaprjeđuje mobilne aplikacije i za pravna lica (m-bank BIZ i m-ba PLUS), koje poslovnim subjektima omogućavaju potpunu nezavisnost, efikasnost i optimizaciju poslovnih procesa u svakodnevnom poslovanju.
UniCredit Bank d.d. Mostar dobitnik je i nagrade Zlatni BAM za najveću aktivu u 2024. godini, čime dodatno naglašava snagu i lidersku ulogu koju ima u domaćem bankarskom sektoru.
UniCredit ostaje dosljedan svojoj strategiji u kojoj su klijenti u središtu poslovanja, a digitalizacija i inovacije stubovi daljnjeg rasta. Peti Zlatni BAM je još jedna potvrda da UniCredit u BiH ne samo da slijedi svjetske trendove, već ih i oblikuje, nudeći bankarstvo koje je dostupno svima i uvijek, vođeno najvišim standardima izvrsnosti.
Foto: UniCredit Bank