KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Podravkini proizvodi nestaju s polica velikog trgovačkog lanca

U Kauflandu ne opovrgavaju kako nisu postigli dogovor oko novih uvjeta saradnje s Podravkom ali otkrivaju kako se još vode pregovori

Podravkini proizvodi nestaju s polica velikog trgovačkog lanca

Proizvodi koprivničke Podravke polako nestaju s polica trgovačkog lanca Kaufland u Hrvatskoj‘ jer, kako je Jutarnjem potvrđeno u obje tvrtke, nije postignut dogovor oko novih uvjeta saradnje koje je predložio Kaufland.

- Podravka je još u aprilu prekinula isporuku proizvoda Kaufladu s obzirom da nismo uspjeli postići obostrano prihvatljiv dogovor o uvjetima saradnje. Naime, Kauflandov zahtjev za povoljnije uvjete, odnosno cijene, u odnosu na naše druge trgovačke partnere Podravki nije prihvatljiv, a, osim toga, suprotan je i pravilima Zakona o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi u lancu opskrbe hranom, poručeno je Jutarnjem listu iz Podravke.

U Kauflandu ne opovrgavaju kako nisu postigli dogovor oko novih uvjeta saradnje s Podravkom, ali otkrivaju kako se još vode pregovori s koprivničkom kompanijom i izražavaju nadu kako će se uskoro postići dogovor.

- Kaufland nije izbacio s polica proizvode Podravke, a trenutno našim kupcima nudimo neke od najprodavanijih artikala, primjerice Lino Ladu, ajvar, pasirani paradajz i druge proizvode. Neki drugi proizvodi trenutno nisu dostupni, navode u Kauflandu.

Ni u Podravci ne isključuju mogućnost postizanja dogovora s Kauflandom, ali pritom napominju da dogovor može biti postignut samo ‘uz obostrano prihvatljive uvjete‘. Ističu kako su ‘usprkos snažnom i kontinuiranom rastu troškova proizvodnje i sirovina minimalno povećavali cijene svojih proizvoda vodeći računa o potrošačima i negativnom utjecaju inflacije na standard građana‘.

- Najvećim dijelom rastuće troškove amortizirali smo unutrašnjim rezervama i svim mogućim racionalizacijama u poslovanju koje kontinuirano provodimo. Pritom, naravno, vodimo računa o održivosti poslovanja i nastavljamo s ulaganjima u širenje proizvodnih i logističkih kapaciteta kojima stvaramo temelje daljnjeg rasta posebice u izvozu. Naši su proizvodi potrošačima široko dostupni u trgovinama naših drugih trgovačkih partnera - napominju u Podravci koja je, uz prehrambenu industriju Fortenova grupe i varaždinsku Vindiju, najveći hrvatski proizvođač prehrambenih proizvoda.

S godišnjim prihodom od četiri milijarde kuna, Kaufland je peti po veličini trgovački lanac u zemlji. No, budući se tržišna pozicija Kauflanda često uzima zajedno s Lidlom zbog vlasničke povezanosti u njemačkoj Schwarz grupi, na hrvatskom tržištu ta je grupacija praktički poravnata s Konzumom.

Foto: Pixabay

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.