KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Hrvatski Entrio ulazi na još tri tržišta jugoistočne Europe

Rastemo preko 40% godišnje i uspješno smo pokrenuli regionalnu konsolidaciju tržišta prodaje ulaznica, rekao je Marszalek

Hrvatski Entrio ulazi na još tri tržišta jugoistočne Europe

Platforma za prodaju ulaznica Entrio Group sa sjedištem u Hrvatskoj, koja posluje u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini, planira proširiti se na još tri tržišta u jugoistočnoj Europi u nadolazećim mjesecima, priopćeno je u ponedjeljak.

Entrio Group trenutno posluje putem Entrio.hr, Ulaznice.hr, Entrio.si i Entrio.ba te prodaje više od šest miliona ulaznica godišnje za više od 12 000 događaja, navodi se u priopćenju za javnost.

Grupa je također izjavila da je osnovala novi izvršni odbor kako bi ubrzala međunarodnu ekspanziju i dodatno ojačala svoju poziciju na tržištu digitalnih rješenja za događaje.

Novi izvršni odbor čine Martin Jan Verschuijl kao izvršni direktor, Filip Vrdoljak kao finansijski direktor i Berislav Marszalek kao glavni direktor za inovacije.

„Rastemo preko 40% godišnje i uspješno smo pokrenuli regionalnu konsolidaciju tržišta prodaje ulaznica“, rekao je Marszalek, osnivač i bivši izvršni direktor tvrtke Entrio.

Verschuijl je bivši međunarodni direktor strategije i operacija u finskoj dostavi hrane Wolt. Njemu i Marszaleku u odboru pridružuje se Vrdoljak, koji je prethodno radio u Holosysu, hrvatskoj tvrtki koja proizvodi napredne elektroničke IOT uređaje i ICT rješenja.

Foto: Entrio

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.