Hrvatski digitalni izdavač Telegram Media Group saopćio je da je pristao na akviziciju četiri lokalna brenda lifestyle medija - Story, Sensa, Storybook i Parenti.hr - od zagrebačke konsultantske tvrtke Mondo INC, dijela srbijanske Wireless Media Group (WMG).
Story.hr najposjećeniji je lifestyle portal na tržištu, s mjesečnim dosegom od 700.000 jedinstvenih korisnika, 23 miliona otvaranja stranica i snažnom prisutnošću na društvenim mrežama.
Story platforma prepoznata je po popularnim lifestyle sadržajima iz područja mode, stila, celebrity kulture, roditeljstva, gastronomije i zdravlja, u digitalnom i tiskanom obliku. Uz to, tržišni su lider u organizaciji komercijalnih evenata kao što su Sajam vjenčanja i Story Hall of Fame, te niza uspješnih koncerata s vodećim izvođačima iz cijele regije. Dovršetak transakcije podložan je standardnim procedurama i odobrenju Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja.
Kroz ovu akviziciju, Telegram Media Grupa osjetno će povećati ukupni doseg na svim kanalima te snažnije ući u poslovni segment organizacije eventa i koncerata, čime će proširiti svoj portfelj koji uključuje portale, pretplatničke modele, nakladu knjiga, podcastove i video sadržaje.
Telegram Media Grupa osnovana je 2015. godine; osim premium news portala Telegrama, izdavač je sportskog portala Telesport, lifestyle portala Super1 i health portala Pitanje Zdravlja. Tokom ove godine kompanija je također pokrenula dnevni news podcast Prvi glas, trenutno najslušaniji u Hrvatskoj, te nakladu Minerva, za knjige iz brojnih područja popularne literature.
Dovršetkom ove transakcije Telegram Media Grupa potvrdit će poziciju jedne od najdinamičnijih neovisnih medijskih kompanija u Hrvatskoj, s planom daljnjeg širenja i razvoja.
Foto: Telegram