Authentic Brands Group, američka tvrtka specijalizirana za akviziciju i licenciranje robnih marki, odabrala je Orbico kao partnera u širenju Dockersa na europska tržišta, nakon što je ranije ove godine preuzela Dockers od američke tvrtke Levi Strauss & Co. za 311 miliona dolara.
Sporazum obuhvaća distribuciju, proizvodnju i dizajn Dockers kolekcija za odrasle muškarce i žene u kategorijama kao što su sportska i aktivna odjeća, čarape i tajice, ležerna i sportska obuća, jakne, torbe, kupaći kostimi i drugi proizvodi.
Ova partnerstva dio su šire strategije ABG-a za jačanje prisutnosti izvan SAD-a nakon akvizicije robne marke Dockers i ubrzanje rasta putem regionalnih operativnih partnera.
„Partnerstvo s Orbicom omogućuje nam da Dockers dovedemo na ključna tržišta uz očuvanje autentične baštine brenda i nadovezuje se na naš već uspostavljeni odnos s Orbicom nakon našeg uspješnog partnerstva na brendu Champion u EMEA regiji. Zajedno ćemo proširiti vidljivost Dockersa, proširiti našu ponudu i pozicionirati brend za dugoročni rast u regiji“, rekao je Henry Stupp, predsjednik odjela za životni stil i zabavu EMEAI u tvrtki Authentic.
Prema ugovoru, Orbico će pokrivati tržišta poput Italije, Španije, Portugala, Ujedinjenog Kraljevstva i drugih zemalja u kojima je Dockers prisutan više od tri desetljeća, ali s različitim stepenom prepoznatljivosti. Prije sporazuma s ABG-om, Dockers je bio u vlasništvu Levi Strauss & Co., koji je upravljao brendom putem svojih europskih podružnica, a prodaja Dockersa dio je Levijeve strategije fokusiranja na njegov osnovni brend i kanal izravne prodaje potrošačima.
„Ovo partnerstvo važan je korak u produbljivanju odnosa između Orbica i Authenticoa te dodatno jača našu ulogu u distribuciji brendova u regiji. Dockers ima snažan kapital i prepoznatljivost među europskim potrošačima, a zajedno ćemo se usredotočiti na iskorištavanje potencijala širenjem prodajnih kanala i lokalnom provedbom strategije brenda“, rekao je Edward Malky, CBO za stil u Orbicu.
Vlasnik Orbica, Branko Roglić, jedan je od najuspješnijih poslovnih ljudi u bivšoj Jugoslaviji, koji je tokom 35 godina od nule izgradio vodeću europsku distribucijsku tvrtku u sektoru robe široke potrošnje i kozmetike, koja danas zapošljava 8000 ljudi, posluje u 20 zemalja i ostvaruje preko 2 milijarde eura prodaje.
Foto: Orbico