Za oko tri sedmice, u bazu Wizz Aira u Skopju stići će još jedan, šesti avion. Tvrtka se također mijenja, tj. modernizira svoju flotu avionima s novijom tehnologijom i većim avionima s više sjedišta, rekao je izvršni direktor Wizz Aira Josef Varadi u intervjuu za MIA.
Naglašava da unatoč svim izazovima s kojima se suočavaju sve avionske tvrtke, ostaju predane širenju mreže, povećanju broja letova prema postojećim destinacijama, ali i održavanju niskih cijena usluga koje nude, kako bi ih učinile dostupnijima građanima.
Varadi kaže da će flota aviona sa 180 sjedišta postati flota aviona s 239 sjedišta, a to će, kako naglašava, biti od velike važnosti, jer će "Skoplje dobiti najbolju i najmoderniju tehnologiju dostupnu tvrtki". A321 neo, kojim Wizz Air upravlja, naglašava Varadi, trenutno je najbolji avion na svijetu i najtraženiji avion od avionskih tvrtki. Skoplje će također imati priliku koristiti ga.
Za Wizz Air, najveći izazov ove godine, a donekle i sljedeće godine, je proces oporavka od situacije s motorima njihovih aviona, nakon što je proizvođač povukao motor koji je koristio avion tvrtke radi pregleda i zamjene određenih dijelova. To je, kaže, rezultiralo prizemljenjem oko 20-25 posto flote. Prema njegovim riječima, ta se situacija postupno prevladava, pa se sve manje viona prizemljuje, ali to, naglašava, ipak ima veliki utjecaj.
- Ovaj proces zahtijeva puno truda i pažnje tvrtke. Ali istovremeno, mislim da sada, s novim isporukama aviona od Airbusa, ponovno rastemo, i to značajno. Ako pogledate brojke za ovu godinu, prevozimo 72 miliona putnika na razini cijele tvrtke. Sljedeće godine očekujemo da ćemo prevesti više od 80 miliona putnika. Dakle, u sljedećih nekoliko godina trebali bismo svake godine dodati oko 10 miliona ili više putnika, kaže Varadi.
I tvrtka koju vodi, i sve europske zrakoplovne tvrtke, kako naglašava, pogođene su inflacijom. Ali, naglašava, razlika je u tome što većina aviokompanija jednostavno povećava cijene usluga, a Wizz Air ne.
-Oni imaju veće troškove, pa povećavaju cijene. Mi to ne radimo. Ono što mi radimo jest da pokušavamo ublažiti te izazove stvaranjem veće učinkovitosti u sistemu, poput primjene nove tehnologije, obnavljanja aviona, što na neki način poboljšava ekonomičnost rada aviona i može neutralizirati inflacijski pritisak. Zato ne očekujemo povećanje cijena. Pokušavamo održati nivo cijena koliko god možemo, kaže Varadi u intervjuu.
Foto: Wizz Air