KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Mladi poduzetnici u čast bosanskom kralju lansirali brend obuće

Tri mlada poduzetnika iz Usore su počela s proizvodnjom autohtonog bh. brenda čiju domaću autentičnost potvrđuje i njegov naziv

Mladi poduzetnici u čast bosanskom kralju lansirali brend obuće

Tri mlada poduzetnika iz Usore su se odvažila i počela s proizvodnjom autohtonog bh. brenda, obuće, čiju domaću autentičnost potvrđuje i naziv robne marke posvećene bosanskom srednjovjekovnom vladaru Banu Kulinu.

- Obućarstvo je tradicionalan zanat u našoj državi i postoji mnogo firmi koje rade 'lohn' poslove za druge strane kompanije. Usudili smo se i odvažili da krenemo u jedan novi poduhvat, kaže Ivan Krajina, direktor novoosnovane kompanije za proizvodnju obuće iz Usore, izvještava Federalna televizija.

COOL na engleskom jeziku znači moderan, a pojam IN bi se s engleskog mogao prevesti "u trendu", "aktualan". Kada se ta dva pojma spoje na našem jeziku dobijemo ime najuspješnijeg vladara Sredjevjekovne bosanske države bana Kulina.

- Željeli smo imati notu bh. autentičnosti i tragom toga smo ime dali po našem sredjevjekovnom monarhu Kulinu banu kako bi i na taj način pečat Bosne i Hercegovine u ovom projektu bio snažan i naglašen, ističe Pero Nikić, mladi poduzetnik iz Usore.

Ohrabruje činjenica da se proizvođači bh. brendova i domaći modni trgovački lanci ujedinjuju.

- Stvaramo neku novu modnu silu koja će postavljati trendove i inspirisati naše ljude u čitavoj Bosni i Hercegovini, poručuje Huso Hasanović, predstavnik bh. modnog trgovačkog lanca "Dresscode".

- Kvalitet, kad-tad, mora biti prepoznat. Možda je put do toga dugačak, ali mi smo strpljivi i znamo da se jedna ovakva priča ne gradi preko noći. Želimo jednoga dana izaći i na strano tržište, dodaje Nikić.

Visokokvalitetne bh. cipele već nose neke poznate ličnosti iz svijeta estrade. Medju njima  i regionalna pop zvijezda Goran Karan.

- Goran voli Bosnu i Hercegovinu, voli Visoko i voli piramide. I tom konekcijom smo i mi došli do njega, navodi Krajina.

U sve složenijem vremenu za privredjivanje, primjer mladih poduzetnika, susjeda i prijatelja  iz Usore ulijeva nadu i pokazuje da se predanošću, vjerom i novim idejama i u domovini, ipak, može biti uspješan.

Foto: FTV

Štampa
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.