KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Banjalučka pivara osvaja tržište Slovenije

Kroz saradnju sa beogradskom digitalnom agencijom Pioniri Banjalučka pivara nastoji približiti brend Nektar slovenskim potrošačima

Banjalučka pivara osvaja tržište Slovenije

Nakon gotovo tri godine suradnje beogradske digitalne agencije Pioniri s Banjalučkom pivovarom za brend piva Nektar na tržištima Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore, agencija kreće s komunikacijom na društvenim mrežama i u Sloveniji.
Kao vodeći brend piva na bosanskohercegovačkom tržištu, Nektar pivo je manje poznato na drugim tržištima, ali brzo osvaja zavidne tržišne udjele. - Na početku saradnje napravili smo strategiju koja kaže da smo Nektar pivo iz Banjaluke i da živimo na svoj način, jer ne pristajemo na kompromise, ne tražimo najbolji sto u lokalu i mi ne radimo selfije sa flašom u ruci, nego živimo svoj život i radije uživamo u njemu sa svojim prijateljima i hladnim Nektar pivom i popratnim jelima. Tu strategiju sada izražavamo kroz komunikacijske poruke koje su jako dobro prihvaćene, rekao je direktor Pionira Ivan Živković.

- U Sloveniji smo tek počeli komunicirati i zato moramo prvo Slovencima predstaviti što je zapravo Nektar pivo, gdje je njegova bit i zašto je drugačije. Gradimo Nektar tim i dobro nam ide. Tržište otvaramo preko Facebook kanala, pa stoga želimo "twist" Nektar piva što prije prenijeti na Instagram i TikTok. Lako se možemo pohvaliti da smo nakon nekoliko mjeseci postali prepoznatljivi po jedinstvenom stilu komunikacije, što se očituje i u prodajnim brojkama, dodaje Urška Ambrož, direktorica ureda u Ljubljani.

Nektar pivo trenutno se može pronaći na policama trgovina Spar i E-Leclerc, te Mercator Cash & Carry i Tuš Cash & Carry.

Iako do sada manje poznat na slovenskom tržištu, brend piva Nektar iz portfelja Banjalučke pivovare vrlo je uspješan. Od male pivovare koja je služila samo za potrebe samostana, početna Banjalučka pivovara je izrasla do proizvodnog kapaciteta dostatnog za tržište cijele BiH, ali i šire. Ove godine obilježavaju 150. obljetnicu osnivanja i nove početke na nekim tržištima.

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.