KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Nelt i Polimark udružuju snage za dalji rast na tržištu

Planiran prihod od 34 miliona eura i 60 novootvorenih radnih mjesta

Nelt i Polimark udružuju snage za dalji rast na tržištu

Nelt, jedan od najuspješnijih regionalnih poslovnih sistema na polju logistike i distribucije, započinje novo partnerstvo sa kompanijom Polimark, šireći svoj distributivni portfolio u Srbiji. Saradnja otpočinje sa velikim optimizmom, a očekuje se da će prva godina partnerstva donijeti prihod od 34 miliona eura i otvoriti preko 60 novih radnih mjesta.

-Uz tradiciju, vrijednosti i viziju za budućnost koju dijelimo sa Polimarkom, vjerujemo da je zajednički uspjeh osiguran. Siguran sam u to da ćemo kvalitetnim radom na terenu i ostvarenim rezultatima u cjelosti opravdati poverenje Polimarka, kao i naših kupaca na tržištu Srbije. Nelt Grupa ima dugogodišnje iskustvo u distribuciji i veoma jaku mrežu što su ključni faktori za početak uspješnog partnerstva sa Polimarkom. Takođe, istakao bih da su obje kompanije fokusirane na inovacije i kvalitet proizvoda, tako da ćemo zajedničkim snagama pružiti tržištu još širi i bolji asortiman, raspoloživ u još više regiona i trgovina u Srbiji, izjavio je Robert Jenovai, izvršni direktor Nelt Grupe za tržište Srbije.

Polimark je osnovan 1989. godine a proizvodnja prvog brenda započeta je 1992. Već više od trideset godina uspješno posluje kao najveći proizvođač kondimenata u regionu. 

- Naš fokus će nadalje biti na kvalitetu, proizvodnji, brendovima i izvozu, a na distributeru je da svojim uslugama učini naš portfolio još dostupnijim. Siguran sam da smo napravili dobar potez jer nam partnerstvo sa Neltom garantuje iskorak u distribuciji i tržišnom učešću. Ovo partnerstvo predstavlja važan korak za obe kompanije, otvarajući nove mogućnosti za rast i širenje na tržištu Srbije, na zadovoljstvo svih naših potrošača, izjavio je Vojin Starčević, vlasnik Polimarka.

Pored poznatih brendova kečapa, majoneza i senfa, Polimark danas proizvodi široku paletu proizvoda kao što su stoni i namazni margarini, kuhani i konzervirani paradajz, različiti sosevi i dresinzi, univerzalni začini, krem za kuhanje i šlag krem. Dnevni kapaciteti proizvodnje Polimarka su porasli sa početnih 120 kg na impresivnih 140 tona, pri čemu preko 50% proizvoda namjenjuju tržištima van Srbije.

Foto: Nelt

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
4.0
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.