KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Stanić grupa u tvornicu u Hrvatskoj uložila 12,8 miliona eura

Plan proizvodnje bezalkoholnih pića u tvornici Stanić Beverages u Jastrebarskom i Kreševu već za ovu godinu je više od sto miliona litara,

Stanić grupa u tvornicu u Hrvatskoj uložila 12,8 miliona eura

Stanić grupa u srijedu je u Jastrebarskom kod Zagreba predstavila investiciju vrijednu 12,8 miliona eura u nove proizvodne linije i modernizaciju tvornice Stanić Beverages, čime će se broj radnih mjesta povećati sa 60 na 100 te znatno povećati proizvodnja bezalkoholnih pića. 

Plan proizvodnje bezalkoholnih pića u tvornici Stanić Beverages u Jastrebarskom i Kreševu već za ovu godinu je više od sto miliona litara, istaknuto je na prigodnoj svečanosti, na kojoj je bio i premijer Andrej Plenković.

- Ovo je pravi primjer snažne obiteljske kompanije, istaknuo je Plenković koji je na novoj investiciji čestitao vlasniku i predsjedniku Uprave Stanić grupe Svjetlanu Staniću.

Time, kako je istaknuo, čini dobro hrvatskom gospodarstvu i daje doprinos Hrvatskoj kao i svojoj domovini Bosni i Hercegovini.
Svjetlan Stanić je istaknuo da Stanić grupa kontinuirano ulaže u modernizaciju proizvodnje, kvalitetu proizvoda i proizvodnih procesa te održiv način poslovanja u svim svojim kompanijama unutar grupacije.

- Jednaku dinamiku provodimo i u tvrtki Stanić Beverages, koja je ponosni vlasnik brenda Juicy koji ove godine slavi 25 godina uspješnog poslovanja. Zahvaljujući novim proizvodnim kapacitetima, moći ćemo jačati našu poziciju na tržištu regije, ali i proširiti izvoznu strategiju koja nam je u fokusu posljednjih desetak godina, istaknuo je Stanić i poručio da planiraju ići dalje, biti veći i sigurniji.

Ulaganjem u proizvodnje kapacitete u tvornici u Jastrebarskom obilježen je i 25. rođendan brenda hrvatskih sokova Juicy.

Investicijom u tvrtki Stanić Beverages u Jastrebarskom povećan je proizvodni segment s dvije na četiri proizvodne linije za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži, što će, kako je istaknuto, omogućiti daljnje širenje branda Juicy na domaćem i inozemnim tržištima.

Na početku je Juicy proizvodio dva milijuna litara godišnje te samo četiri artikla, a sada će, kada se sve nove linije puste u pogon, proizvoditi više od 200 artikala i 100 miliona litara godišnje za domaće i strana tržišta.

Uz povećanje proizvodnih kapaciteta, investicija je usmjerena i na održivu proizvodnju pa tako nova proizvodna linija Tetra Stelo  ima i novu ambalažu koja je izrađena od biljnih materijala. Juicy je i prvi sok u svijetu koji će imati LightWing30 neodvojivi čep od 100 posto certificirane reciklirane plastike.

Inače, brand Juicy osnovan je 1999. godine, a tvornica za proizvodnju sokova Juicy u Jastrebarskom Stanić grupa je akvizirala 2013. godine, kao prvi korak planiranog razvoja grupacije u pravcu vlastite proizvodnje i distribucije pića, što je dodatno osnaženo 2014. godine otvaranjem tvornice za proizvodnju sokova u Kreševu, u BiH, koja godišnje proizvodi više od 50 miliona litara sokova i zapošljava 100 radnika.

Investicijski ciklus Stanić grupe se nastavio 2021. preuzimanjem Maraske Zadar, čime se grupa širi i na tržište jakih alkoholnih pića, a plan je ove godine uložiti i u tu tvornicu. 

Foto:Printscreen - HRT

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
1.0
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.