KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Vraća li se Wizz Air u punom obimu u Tuzlu?

U toku su intenzivni pregovori sa zainteresiranim aviokompanijama i uvođenjem novih linija, tvrdi direktor

Vraća li se Wizz Air u punom obimu u Tuzlu?

Dok je prethodnih godina tuzlanski aerodrom obarao rekorde u broju prevezenih putnika i broju aviolinija, ove godine sasvim druga slika. U ljetnom redu letenja ovog aerodroma trenutno su samo tri destinacije.

Još je neizvjesno hoće li i kada biti povećan broj linija sa tuzlanskog aerodroma koji se nalazi u nezavidnoj situaciji od kada je Wizz Air ukinuo bazu. Od početka juna kreću čarter letovi za Antaliju i, u odnosu na prethodnu godinu, duplo je veći broj linija, potvrđuje za  BHRT direktor aerodroma.
-Sa dva broj je pvoećan na četiri sedmična polaska. Pored postojećeg Free Birda, koji je povećao sa dva na tri polaska, imamo i četvrti od nove kompanije Tailwind, koja će saobraćati subotom, kaže Dževad Halilčević, direktor aerodroma.
Što se tiče redovnih linija, trenutno su aktuelne samo tri Wizz Aira, za Dortmund, Memmingen i Basel. U toku su intenzivni pregovori sa zainteresiranim aviokompanijama i uvođenjem novih linija, rezultati bi trebali biti poznatido jeseni, kaže Halilčevi i dodaje da je" problem na globalnom nivou".

- Konkretno kod Wizz Aira veliki broj aviona je na servisu, oko 50, a i ostale aviokompanije su zahvaćene time. Očekujemo da će se do jeseni ti avioni početi vraćati sa servisa, pristizati novi i da će doći do balansa, dkaže Halilčević.

Dok se vode pregovori, a radna mjesta trenutno nisu ugrožena, iz stranke SDP traže održavanje tematske sjednice Skupštine.
- Podaci o broju prevezenih putnika i broju letova u februaru, martu i aprilu upućuju da je stanje alarmantno i da je aerodrom pred zatvaranjem.
-Aerodrom Tuzla je jedno od strateških preduzeća i sigurno da ćemo podržati sve napore menadžmenta i njihovih organa, kaže Žarko Vujović, predsjednik Skupštine TK.

Dugogodišnji novinar Zlatko Dukić problem vidi u dvije političke struje na različitim nivoima, pa se prepucavanja reflektuju i na građane. -Ti problemi se ne rješavaju jer viši nivoi vlasti nisu u najboljim odnosima sa nižim, kantonalnim, i to se onda s kamatama naplaćuje, tvrdi Dukić.

I dok tuzlanski aerodrom i njegovi uposlenici čekaju bolje dane, ostaje nada da će razvoj strateških preduzeća biti primarni cilj donosiocima odluka, umjesto prepucavanja i prebacivanja odgovornosti.

Foto: WizzAir

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
5.0
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.