KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Za dvije godine kuriri Glova prešli tri miliona kilometara

Glovo proslavlja dvije godine poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine

Za dvije godine kuriri Glova prešli tri miliona kilometara

Glovo višekategorijska platforma koja omogućava pristup najrazličitijim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, proslavlja dvije godine poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine. U ovom periodu, ukupan broj narudžbi isporučenih putem platforme premašio je 1,5 miliona, dok je ukupan broj dostavljenih proizvoda dostigao oko 8,5 miliona. Trenutno, kompanija je aktivna u devet gradova i sarađuje sa više od 700 aktivnih partnera - restorana, trgovačkih lanaca i lokalnih trgovina.
 
Tokom ove dvije godine, kuriri koji dostavljaju kroz platformu Glovo prešli su preko 3 miliona kilometara kako bi osigurali brzu i pouzdanu dostavu, što je udaljenost koja odgovara obilasku Bosne i Hercegovine 59 puta! 
 
Hrana je nesumnjivo glavna kategorija na platformi Glovo, a najpopularniji proizvodi u ovoj kategoriji su: pizza, hamburgeri i sendviči (giros/doner). Što se tiče narudžbi namirnica, voda, pivo i banane su najtraženiji proizvodi. Sarajevo, Banja Luka i Tuzla su se istakli kao gradovi sa najvećim brojem dostavljenih narudžbi i aktivnih korisnika.
 
Najvrijednija narudžba u ove dvije godine bila je narudžba namirnica iz Banje Luke u aprilu 2023. godine, vrijedna skoro 850 KM, što je impresivan pokazatelj povjerenja korisnika u kvalitet Glovo usluge. Osim toga, Glovo korisnik koji je najviše poručivao u posljednje dvije godine također dolazi iz Banje Luke. U protekle dvije godine, ovaj entuzijastični korisnik je imao 617 narudžbi čija ukupna vrijednost iznosi oko 15.300 KM.
 
„Prije dvije godine krenuli smo na put revolucioniranja industrije naručivanja u Bosni i Hercegovini, a sada smo ponosni što smo preko naše platforme isporučili preko 8,5 miliona proizvoda našim kupcima u devet gradova. Povjerenje korisnika na našem tržištu - kupci, partneri i kuriri zajedno - bilo je ključno za naš uspjeh. Posvećeni smo stalnom unapređenju naše usluge quick-commerce, zadovoljavanju različitih potreba kupaca, a sve s namjerom da Glovo ostane platforma za jednostavan pristup širokom spektru proizvoda. Radujemo se što ćemo stvoriti još mnogo nezaboravnih trenutaka za naše korisnike“, rekao je Ivan Laketa, generalni direktor Glovo BiH.

 
Tokom protekle dvije godine, Glovo je primio neobične i nesvakidašnje zahtjeve korisnika. Od zahtjeva za perikama i umetcima za kosu do slanja dostavljača da kupuje u modnoj prodavnici u tržnom centru.  Glovo tim je uvijek bio spreman ispuniti različite potrebe korisnika.
Kompanija je osnovana 2015. godine u Barseloni i posluje u 25 zemalja Evrope, Centralne Azije i 
 

Štampa
Tags: BiHglovo
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.