POLITIKA I DRUŠTVO

Mostar ulazi na Koridor 5C, konačno je odabrana trasa

Ugovor za izgradnju dionice Mostar jug ​​- tunel Kvanj bit će potpisan u narednim mjesecima

Mostar ulazi na Koridor 5C, konačno je odabrana trasa

Kao svojevrsna uvertira u potpisivanje ugovora za izgradnju dionice autoceste na Koridoru Vc Mostar jug ​​- tunel Kvanj, 29.oktobra je u Blagaju kod Mostara upriličeno javno predstavljanje dokumentacije vezane uz taj projekt.

Manifestaciju su organizirale Autoceste FBiH u saradnji s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), kao finansijerom projekta. To praktično znači da izgradnjom ove dionice Mostar ulazi na Koridor 5C.

Osim domaćih zakona, Autoceste FBiH dužne su poštivati ​​pravila i standarde međunarodnih financijskih institucija. “Ugovor za izgradnju dionice Mostar jug ​​- tunel Kvanj bit će potpisan u narednim mjesecima, dok je potpisivanje ugovora za izgradnju dionice Mostar sjever – Mostar jug ​​planirano za drugi kvartal iduće godine”, kazali su za Avaz iz ovog javnog poduzeća.

Tako će se, nakon što je nedavno ugovorena poddionica tunel Kvanj – Buna, graditi novih 30 kilometara autoceste na jugu BiH na Koridoru 5C. Paralelno s ovim aktivnostima, u toku je druga faza raspisivanja natječaja za realizaciju projekta na dionici Ovčari – ulaz u tunel Prenj – tunel Prenj i tunel Prenj – Mostar sjever.
Tri godine nakon započeto je idejno rješenje dionice Mostar - jug do Tunela Kvanj te su izvršene dodatne izmjene na na dionici kod aerodroma Mostar i kod sela Malo Polje.

Kako su istaknuli iz Autocesta FBiH, u periodu od 2005. do 2018. godine završene su brojne MCA studije kako bi se podržao izbor najbolje trase autoceste na dionici Mostar - jug do tunela Kvanj. EBRD je, tvrde, uvjeren da je najbolja trasa zaista odabrana,onda u blizini aerodroma Ortiješ. Naselja koja su zahvaćena ovom trasom su Blagaj, Gnojnice, Hodbina, Malo Polje, Kosor i Ortiješ.

Foto: Autoceste FBiH

 

Štampa
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.