POLITIKA I DRUŠTVO

I bh. ponuđač u utrci za izradu studije za drugi most na Krku

Na tender za izradu studijske i projektne dokumentacije za izgradnju novog mosta pristiglo sedam ponuda

I bh. ponuđač u utrci za izradu studije za drugi most na Krku

Sedam ponuda stiglo je na tender za izradu studijske i projektne dokumentacije za izgradnju novog mosta na hrvatskom otoku Krku. 

Hrvatske autoceste procijenile su vrijednost ugovora na 600 hiljada eura bez PDV-a.
Najnižu ponudu od 598,4 hiljade eura dao je konzorcij ponuđača na čelu sa tvrtkom Renconom i partnerima iz Slovenije Lineal, Irgo Consulting, Ponting, Pipenbaher inžinerji i Gradis Maribor.

Konzorcij koji čine Mobilita Evolva te Radionica mostova iz Zagreba i kineska tvrtka China Railway Eryuan Engineering Group dala je ponudu od 622,6 hiljada eura.
Ispod milion eura još je jedino ponudio konzorcij u sastavu IGH i IPSA institut iz Sarajeva čija je cijena 663,6 hiljada eura.
Zajednica ponuđača koju su kreirali zagrebački Građevinski fakultet, slovensko PNZ svetovanje projektiranje i iC consulenten ZT iz Austrije dali su ponudu vrijednu 1,204 miliona eura,  a konzorcij splitskog Geoprojekta i zagrebačke tvrtke Intergeo 1,213 miliona eura.

Zajednica četiri ponuđača u kojoj su slovenska tvrtka Elea projektiranje in svetovanje, srbijanska tvrtka Encode te zagrebačke tvrtke iTVZ i Prona-Grad ponudila je cijenu od  3,013 miliona eura, dok je naskupljim posao procijenila hrvatska tvrtka Rijekaprojekt čija ponuda iznosi 3,055 milona eura.
Hrvatske autoceste imaju dva mjeseca za analizu ponuda i izbor najboljega ponuđača.

Odabrani ponuđač imat će vrijeme za izradu studijske i projektne dokumentacije do lokacijske dozvole od tri godine.

Novi most, koji će obuhvatiti i cestovni i željeznički promet, protezat će se do novog lučkog terminala u Omišlju, čija gradnja također kreće. Most će biti dugačak oko 850 metara, a prometnu cjelinu projekta čini i vijadukt dužine oko 900 metara i tunel dužine oko 740 metara.

Planirani završetak je do 2030. godine.

Krk je jedan od najvećih hrvatskih otoka i značajna turistička destinacija. Povezan je mostom s autocestom A7 na kopnu.

Tu se također nalazi terminal za sirovu naftu i naftne derivate te skladišni objekti kojima upravlja operater naftovoda Janaf i terminal za ukapljeni prirodni plin.

Foto: Screenshot- 3D animacija JU PGŽ

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.