POLITIKA I DRUŠTVO

Izdavanje u zakup poslovnog prostora, Teslić

Na osnovu člana 67. Statuta opštine Teslić(„Službeni glasnik opštine Teslić“, broj 4/17), i tačke 5. Odluke o načinu korištenja društvenih domova na području opštine Teslić, („Službeni glasnik opštine Teslić“, broj 12/16), Načelnik opštine  raspisuje,

 

   J A V N I    O G L A S

za izdavanje u zakup poslovnog prostora

 

  1. Izdaje se u zakup Poslovni prostor u sastavu Društvenog doma u Očaušu,  imovina opštine Teslić, površine 70 m2,  (prostor se nalazi na prvom spratu objekta), na period od 5(pet) godina,  uz mogućnost produženja ugovora, ukoliko ugovorne strane budu zainteresovane.

-Početna cijena  mjesečne zakupnine , za izbor najpovoljnijeg ponuđača je 200,00 KM,  sa porezom na dodatnu vrijednost.

 

  1. Prostor iz tačke 1. se može koristiti u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti.

–  Pravo učešća na javnom oglasu, imaju pravna i fizička lica  koja

ispunjavaju    uslove za obavljenje  navedene djelatnosti.

–   Poslovni prostor  se izdaje u zatečenom   (viđenom) stanju.

–  Pored ugovorene zakupnine, zakupac preuzima i obaveze troškova

električne energije, vode, druge komunalne obaveze, i troškove tekućeg

održavanja poslovnog  prostora.

 

  1. Zakupnina će se uplaćivati na poseban račun budžeta opštine Teslić, otvoren kod Uni Credit Banke Banja Luka, a ostvareni prihod će se koristiti za razvojne potrebe mjesne zajednice  Očauš.

 

  1. Oglas ostaje otvoren 8(osam) dana, od dana objavljivanja na TV „Kanal-3“  a biće objavljen i na oglasnim tablama Opštinske uprave Teslić, Mjesne zajednice  Očauš, te službenoj internet stranici Opštine.

 

  • Pismene ponude u zatvorenoj koverti mogu se dostaviti lično ili putem pošte na adresu Opštinska uprava Teslić, Karađorđeva 18, 74270 Teslić, sa naznakom:  “Javni oglas za izdavanje u zakup poslovnog prostora- Društveni dom  Očauš “.

 

  1. Otvaranju pismenih ponuda mogu prisustvovati i ponuđači.

Komisija za sprovođenje Javnog oglasa  će  blagovremeno obavijestiti ponuđače o mjestu i terminu  otvaranja pismenih ponuda.

 

  1. Komisija će, po osnovu ponuđenog iznosa zakupnine, izabrati najpovoljniju ponudu, sačiniti Izvještaj o sprovedenom postupku i dostaviti Načelniku opštine radi zaključivanja ugovora o

-Najpovoljniji ponuđač je dužan, u roku od 7(sedam) dana, da pristupi zaključenju ugovora, a u protivnom, gubi prava po osnovu učešća u Javnom oglasu.

-Ukoliko najpovoljniji ponuđač ne pristupi zaključivanju ugovora u roku od 7(sedam) dana, ugovor se može zaključiti sa drugim najpovoljnijim ponuđačem, pod uslovom da ponuđena zakupnina nije manja od početne.

-Pored uslova navedenih u ovom Javnom oglasu, ugovorom će se detaljnije regulisati određena prava i obaveze, u skladu sa zakonom.

  1. Nakon izbora najpovoljnijeg ponuđača, a prije zaključenja ugovora o zakupu, Komisija će uz prisustvo zakupoprimca sačiniti zapisnik o stanju poslovnog prostora i primopredaji istog.

Za detaljnije informacije po predmetu ovog Javnog oglasa, može se kontaktirati: Odjeljenje za opštu upravu sa službom za pravnu pomoć, tel. 053/411-523.

 

 

Broj:02-374 -19/25                                                                                      NAČELNIK  OPŠTINE

Datum, 30.06.2025.god                                                                                     Milan  Miličević

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.