POLITIKA I DRUŠTVO

Ponovo produžen rok za ponude za tunel Kvanj

Umjesto 15. aprila, novi rok dat ponuđačima za dostavljanje ponuda je 26. april

Ponovo produžen rok za ponude za tunel Kvanj

Jopš jednom je produžen rok za dostavljanje ponuda za izgradnju dionice Tunel Kvanj – Buna, izvještava Indikator.ba.

Novi rok dat ponuđačima je 26. april do 10 sati po lakalnom vremenu.

Prvobitni rok  bio je 2. april, ali je potom pomjeren na 15. april, da bi sada bio dodatno prolongiran

JP Autoceste FBiH je objavilo sredinom januara ove godine novi tender za izgradnju dionice Tunel Kvanj – Buna. 

Riječ je o dionici autoceste južno od Mostara, koja je duga 5,2 kilometara a uključuje objekte: tunel Kvanj, vijadukt Rotimski potok i nadvožnjak Rujevica, dok se ostatak trase nadovezuje na završenu dionicu Buna – Počitelj. Glavni objekat je dvocijevni tunel Kvanj, dužine desne cijevi od 2.645 metar i lijeve od 2.720 metar.

Glavni projekt će pripremati izvođač radova budući da se projekt realizira po FIDIC Žutoj knjizi.

Tenderske procedure u slučaju izbora izvođača za gradnju tvunela Kvanj jako dugo traju.

Tender za pretkvalifikacije je prvi put objavljen 30. decembra 2019. godine, ali je poništen u aprilu 2022. godine te potom ponovljen.

Ponovljeni tender objavljen je 9. avgusta 2022. godine ali su ga Autoceste Federacije BiH poništile budući da je proteklo više od 12 mjeseci za koliko je propisan rok valjanosti tendera a nisu izabrani najpovoljniji ponuđači. Na ponovljenom tenderu  prijave za pretkvalifikacije podnijelo je osam podnositelja zahtjeva, među kojima su najbrojnije bile kineske i turske kompanije.

Evropski ured za borbu protiv prevara (OLAF) pokrenuo je istragu još u novembru 2021. godine zbog sumnji na moguću korupciju, prevaru ili druge nezakonite radnje u procesu evaluacije ponuda.

Predviđeno trajanje ugovora po najnovijem tenderu je 30 mjeseci, a procijenjena vrijednost radova 150 miliona eura. 

Ugovor će se finansirati zajmom Europske investicijske banke te podliježe njenim procedurama, kao i bespovratnim sredstvima Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Dionica Tunel Kvanj – Buna od izuzetne je važnosti za završetak južnog dijela Koridor Vc, jer spaja već izgrađenu dionicu Buna – Počitelj na M-17.

Foto: Tunel Kvanj - Autoeste FBiH

 

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.