ŽIVOT I UMJETNOST

Prodaja nekurentnih roba i materijala  (rabljeni dijelovi)

22Apr

JAVNO NADMETANJE BR. PS-04/25 (PRODAJA NEKURENTNIH ROBA I MATERIJALA (RABLJENI DIJELOVI) U POSLOVNOJ JEDINICI "ŠUMARIJA" VAREŠ, KAKANJ I CENTRALNO SKLADIŠTE ZAVIDOVIĆI)

DATUM ZAVRŠETKA: 30.04.2025.

Na osnovu Odluke direktora o raspisivanju Javnog nadmetanja - licitacije putem prikupljanja pismenih ponuda,  broj: 03-1842/25  od  22.04.2025. godine, raspisuje se:

J A V N O   N A D M E T A NJ E broj: PS-04/25

(Prodaja nekurentnih roba i materijala  (rabljeni dijelovi) u poslovnoj jedinici "Šumarija" Vareš, Kakanj i Centralno skladište Zavidovići)

Pravo učešća imaju sva fizička i pravna lica.

Uslovi koje moraju ispunjavati ponuđači i dokaze koje dostavljaju u ponudi :

Ako ponudu dostavlja  fizičko  lice  potrebno je dostaviti:

1. Podatke o fizičkom licu ( ime, prezime, ime jednog roditelja, broj žiro računa i naziv banke, adresa i broj telefona),

2. Dokaz o uplati garancije za ozbiljnost ponude, za svaki lot posebna uplata na posebnoj uplatnici ( 10% od početne vrijednosti lot-a, ili njegovog dijela/stavke na koju se aplicira),

3. Cjenovni obrazac ponude u KM potpisan od strane ponuđača sa brojem lota na koji se aplicira,

4. Potpisanu izjavu ( nalazi se u prilogu javnog poziva ).

Ako ponudu dostavlja pravno lice potrebno je dostaviti:

1. Podatke o pravnom licu ( Rješenje o upisu u sudski registar, ovjereno od strane nadležnog organa, ime ovlaštenog lica za zastupanje u postupku licitacije, adresa, broj telefona, broj žiro računa, broj i naziv banke ),

2. Uvjerenje o poreznoj registraciji,

3. Dokaz o uplati garancije za ozbiljnost ponude, za svaki lot posebna uplata na posebnoj uplatnici ( 10% od početne vrijednosti lot-a, ili njegovog dijela/stavke na koju se aplicira),

4. Cjenovni obrazac ponude u KM mora biti i ovjeren pečatom pravnog lica sa brojem lota na koji se aplicira,

5. Potpisanu i ovjerenu izjavu ( nalazi se u prilogu javnog poziva ). 

Licitacija  će biti  punovažna  i  ako  ponudu dostavi  samo  jedan  ponuđač za jedan  lot ili dio lota.

Ponuda mora biti potpisana od strane podnosioca, a ako je ponuđač pravno lice mora biti i ovjerena pečatom pravnog lica.

Svi navedeni dokazi dostavljaju se u ovjerenoj kopiji u sastavu ponude.

Ukoliko su cijene dva ili više ponuđača identične za isti lot i istu količinu, bit će pozvani na usmenu licitaciju - nadmetanje.

U pozivu za usmenu licitaciju, ponuđači/kupci će biti obavješteni o mjestu, datumu i početku zakazanog usmenog nadmetanja kao i o najmanjem iznosu podizanja cijene. 

Ukoliko se jedan od ponuđača ne pojavi na zakazanom usmenom nadmetanju ugovor će se dodijeliti drugorangiranom ponuđaču/kupcu koji je pristupio nadmetanju.  

U slučaju da se niti jedan ponuđač ne pojavi na zakazanom usmenom nadmetanju, lot se  poništava. 

Kupac  plaća  robu  prije  preuzimanja robe.

Ponuđač koji bude izabran dužan je u roku od 7 (sedam) dana od dana dostavljanju Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, dostaviti dokaz prodavcu o uplati ukupne ponuđene cijene, umanjene za uplaćenu garanciju za ozbiljnost ponude za predmetni lot. Primopredaja predmeta prodaje izvršit će se odmah po predočenju dokaza o uplati kupoprodajne cijene i zapisnički se konstatovati, od strane komisije koja će biti imenovana za predaju robe.

Kriterijum za odabir najuspješnijeg ponuđača, u svojstvu kupca, je najviša ponuđena cijena.

Ugovor će se dodijeliti prvorangiranom ponuđaču koji je ponudio najvišu cijenu za lot ili stavku iz lota  na koju je aplicirao.

Utovar i odvoz kupljene robe je obaveza kupca. Ne može se ponuditi cijena manja od početne cijene prodavca.

Ponude (prijave) slati u zatvorenoj koverti najkasnije do 30.04.2025. godine do 10:00 sati poštom na adresu Alije Izetbegovića 25, 72 220 Zavidovići ili direktno predati na protokol  JP “ŠPD ZDK” d.o.o. Zavidovići, sa naznakom: ''Javno nadmetanje – licitacija, broj: 04-PS/25 – prodaja nekurentnih roba i materijala “ - NE OTVARATI. 

Rok za dostavljanje ponuda ističe 30.04.2025. godine u 10:00 sati.

Javno  otvaranje  će  se  obaviti  dana 30.04.2025. godine  u  11:00  sati  u prostorijama Uprave društva u Zavidovićima, ulica Alije Izetbegovića broj 25. 

Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene ponuđaču neotvorene.

Tendersku dokumentaciju sa cjenovnim obrascem ponude, možete pruzeti ovdje. 

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.