ŽIVOT I UMJETNOST

Nema osnova za zabranu napitka PRIME

Nema osnova za zabranu napitka PRIME

Napitak PRIME koji je zaludio tinejdžere kroz popularizaciju influensera ni po čemu nije sporan, osim po cijeni.

- Riječ je o energetskom piću čija je maloprodajna cijena  visoka i ono je u javnosti izuzetno popularno među tinejdžerima i mlađom populacijom jer ga reklamiraju poznati influenseri, kaže Dušanka Nikolić, portparol Inspektorata Republike Srpske.
Ambalaža je dosta primamljiva djeci, a je riječ o energetskom piću je slično drugim vrstama energetskih pića koje poznajemo. Samim tim, sadržaj kofeina u tim pićima je izuzetno veliki.

- Taj proizvod je u potpunosti ispravan. Zadovoljava sve potrebne kriterije, količine kofeina u uredno deklarisane. Na njemu su naznačena upozorenja da nije preporučljiv za upotrebu trudnicama, djeci mlađoj od 15 i 18 godina, jer ima različitih proizvoda istog proizvođača, kaže Nikolić, prenosi ATV.
Ona ističe da ne postoji zakonski osnov da se povlači taj proizvod sa tržišta.

- Nemamo zakonskog osnova da povlačimo taj proizvod sa tržišta ili da kažnjavamo trgovce zašto oni njega prodaju. Suština stvari je da roditelji trebaju malo više pažnje da povedu o tome šta djeca kupuju, a to zavisi od džeparca kojim raspolažu. Moram reći da je cijena ovog napitka prilično visoka za naše uslove, kaže Nikolić.

Sok PRIME napravio je pometnju među omladinom u Bosni i Hercegovini, pogotovo onom koja je ovisna o društvenim mrežama, youtubu i digitalnim platformama. Ovo piće košta nevjerovatnih 16 KM i kupuje se na benzinskim pumpama. 

PRIME je marka hidratizirajućih i energetskih napitaka koju podupiru zvijezde društvenih medija Logan Paul i KSI, izvještava Indikator.ba.

- Stvorili smo PRIME kako bismo pokazali što se događa kada se suparnici udruže kao braća i poslovni partneri kako bi ispunili prazninu gdje se izvrstan ukus susreće s funkcijom, navodi se na sajtu brenda.. ​

Proizvod PRIME Hydration izbacili su 2022. i od tada šire se u maloprodaji, dosežu nova tržišta i dizajniraju nove proizvode ulazeći u konkurenciju sa nekim od najvećih svjetskih kompanija za proizvodnju pića. 

Ove će godine premašiti godišnju prodaju od 1,2 milijarde dolara, a menadžment ulaže veliki novac u marketing kako bi privukao više kupaca.

Foto: PRIME

 

Štampa
Kategorije: ŽIVOT I UMJETNOST
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.