Señor, hvaljena hrvatska kreativna agencija specijalizirana za komunikaciju i brendiranje, lansirala je prvi svjetski nišni parfem za stopala.
Kako bi obilježili više od desetljeća „oduševljavanja klijenata“ svojim maštovitim kampanjama, Señor je stvorio Fussnotu – miris ograničenog izdanja dizajniran posebno za stopala.
Poznata po pomicanju kreativnih granica i redovnom sudjelovanju u izvanrednim samoiniciranim projektima, agencija je još jednom isporučila nešto neobično. "Fussnota je ono kako se naši klijenti ili kolege kreativci osjećaju kada ih Señorov rad ostavi bez riječi – ili bez cipela“, objašnjava tim. Razvijen u saradnji s hrvatskom parfemskom kućom Sortilège Olfactive Arts, parfem je nastajao mjesecima. Opisan kao "šetnja bosih nogu kroz svježe pokošenu travu u vrtu bergamota, pauza za krišku Bizcocho de Limón na deki za piknik i drijemanje pod popodnevnim suncem s notama obližnjeg cedra“, miris je razigran, osvježavajući i potpuno jedinstven.
Tim predlaže da je idealan "za prigode hodanja bosih nogu – ili kada jednostavno nemate nišu za bilo što raditi." "Zadovoljstvo je stvoriti nešto globalno jedinstveno dok gledate na zagrebački Botanički vrt“, rekla je Iva Kaligarić, strateška direktorica i suvlasnica Señora. "Naše ideje obično se oblikuju kao vizualna, verbalna ili audio komunikacija, ali ovaj put smo stvorili vlastitu priliku za istraživanje olfaktornog brendiranja. Nadam se da naš novi proizvod donosi malo olakšanja – i radosti – stopalima posvuda.“
U svijetu koji je sve više zasićen sadržajem generiranim umjetnom inteligencijom, ističe se Señorov posvećenost originalnosti. "Najgore je danas što ih je lako ignorirati", dodaje Jurica Ćorluka, kreativni direktor Señora. "Moje omiljene ideje pijano plešu na granici između 'ovo je briljantno' i 'što je ovo, pobogu?' Fussnota definitivno hoda tom granicom.“
Partnerstvo sa Sortilège Olfactive Arts bilo je prirodno, i kreativno i filozofski. „Señor je poznat po svojim svježim, inovativnim idejama“, kaže Tomislav Kordić, parfumer u Sortilègeu. "I mi smo odlučili ostati čvrsto ukorijenjeni u svijetu umjetničke, nišne industrije – daleko od mainstream razmišljanja. Ova saradnja nije bila samo neizbježna, već i potpuno prirodna.“
Señorov fokus na detalje nije se zaustavio na samom mirisu, već se proširio i na iskustvo pakiranja. "Pakiranje se fokusira na interaktivnost i taktilne elemente, kombinirajući refleksije folije i reljefne teksture kako bi stvorilo multisenzorno iskustvo", objašnjava Anja Macan, direktorica marketinga u tiskari Atelier Macan. "Señor ne prati samo trendove u luksuznom tisku – oni ih pomažu definirati."
Foto: Damir Žižić