Ostalo je još dvadesetak dana za kandidovanje dobrih poteza u turizmu za sezonu Zima 2024/2025. u okviru projekta portala Indikator.ba "Najbolji poslovni potez".
Vremenski uvjeti, posebno na planinama, još pogoduju za odmor i rekreaciju na snijegu. To daje vremerna turističkim radnicima, upravama ski centara, hotelijerima, ugostiteljima i uslužnim djelatnicima da osmisle način kako da ovu sezonu okončaju događajima ili odlukama kojima će pokazati da su bolji od ostalih.
Sudeći prema broju do sada prikupljenih podataka malo njih se minulih zimskih dana potrudilo da gostima ponude nešto novo, atraktivnije i sadržajnije od uobičajene usluge. Nije bilo ni najava novih investicija, niti atraktivnije gastronomske ponude, novih kulturnih manifestacija, i drugih atrakcija.
Početkom zimske turističke sezone na listu prijedloga za najbolji potez u turizmu ubilježeno je otvaranje skijališta Puhovac u Sokocu, uspješan i blagovremen marketinški nastup zimskog centra Kraljica kod Kupresa i priprema i ponuda domaćih jela na otvorenom u Cazinu.
Tome smo tokom januara i februara dopisali projekat mapiranja, digitalizacije, promocije i unapređenja outdoor turističke informativne infrastrukture u opštini Hadžići, rekonstrukciju i ponovno otvaranje Despića kuće -depandansa Muzeja grada Sarajeva, sniženje cijena od 30 posto na Jahorini do kraja sezone i novosarajevsku manifestaciju "Zima na Vilsu". Uz to očekujemo i prijedloge kolega sa BH Radija 1, naših partnera u ovom projektu koji realizuju redovnu sedmičnu emisiji "Vikend vidikovac" jer su tokom minulih zimskih mjeseci obišli većinu ski centara i stekli uvid u raznovrsnist i atraktivnost njihove ponude.
Evidentiranje dodatnih prijedloga Indikator.ba će zaključiti 21. marta na isteku zime po kalendaru, a odluke saopštiti i priznanja najboljima dodijeliti tokom aprila.
Pripremio: Hajdar Arifagić
Foto: Pixabay
.