Sarajevo, 27. oktobar 2023. – U prisustvu mnogobrojnih gostiju i zvanica svečano je otvoren restoran “Mado” u objektu Bistričke stanice u Sarajevu. Radi se o turskom lancu restorana svjetskog renomea, a glavni grad Bosne i Hercegovine je prvi koji je dobio ovaj biser među restoranima orijentalnog ugođaja i kulinarske čarolije. Investitor i vlasnik franšize “Mado” za Bosnu i Hercegovinu je Herbal Group, vodeća bosanskohercegovačka grupacija sa najvećim brojem svjetskih brendova iz oblasti industrije hrane i pića, i spa usluga.
Na ovaj način Bistrička stanica, kao važan kulturno – historijski spomenik za Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu, nakon višedecenijske devastacije, te kompletne reastauracije i pokretanja muzeja od strane Grada Sarajeva, otvorila je na jedan drugačiji način svoja vrata za sve Sarajlije, goste iz zemlje i turiste iz cijelog svijeta. Samo uređenje objekta bilo je vrlo zahtjevno, a pripreme i edukacija neophodnog osoblja u Istanbulu trajali su više mjeseci.
U okviru svečanog programa prisutnima su se obratili Benjamina Karić gradonačelnica Grada Sarajeva, Hussain Alnassar investitor iz Kuvajta, vlasnik i direktor Herbal Group, kao i Mehmet Kanbur vlasnik brenda “Mado” iz Turske. Prilikom obraćanja naglašeno je da sa “Mado” restoranom Sarajevo i Bosna i Hercegovina dobijaju još jedan svjetski brend koji će u znatnoj mjeri unaprijediti turističku ponudu i dati joj potpuno novu vrijednost. Nakon Sarajeva, u planu je da se lanac restorana “Mado” dalje širi i u ostalim gradovima Bosne i Hercegovine, a prvi bi trebao biti otvoren u Mostaru.
“Mado” je globalni brend sa tradicijom od 1860. godine. Zastupljen je u 30 zemalja svijeta sa oko 400 poslovnica. Radi se o restoranima sa posebno razvijenim konceptom za sladoled i peciva. “Mado” restorani nalaze se na šest kontinenata, i u urbanim su zonama gradova SAD-a, Njemačke, Kine, Autralije, Južna Koreje, Kanade, zemalja Arapskog zaliva, itd. Kao poseban specijalitet kuće po kojem je “Mado” postao poznat širom svijeta izdvaja se sladoled od kozijeg mlijeka izvanrednog i jedinstvenog okusa.
Peciva, sladoled i ostale slastice su dosta drugačiji u odnosu na neke druge restorane, i ukusom i izgledom. Nema aditiva, voće koje se dodaje je svježe, pripremaju se posebni prelivi za sladoled. Dominiraju recepture, i tehnike kuhanja turske nacionalne kuhinje. Jedan od vrhunskih gastronomskih doživljaja je svakako daleko poznati “Mado” doručak, koji je jedan od najviše prodavanih kulinarskih užitaka u Turskoj.
Foto: Herbal Group