KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Hrvatski street food brend Koykan širi se na 7 zemalja

Novi restorani otvorit će se u urbanim središtima s velikim prometom, s franšiznim sistemom i pojednostavljenim digitalnim operacijama

Hrvatski street food brend Koykan širi se na 7 zemalja

Hrvatski brend ulične hrane širi uspjeh i izvan zemlje, s planovima za otvaranje 15 novih restorana diljem Europe u sljedeće dvije godine.
Koykan, poznat po globalno inspiriranom jelovniku i modernom poslovnom pristupu, otvorit će do kraja 2026. restorane  u sedam zemalja - Njemačkoj, Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Sloveniji, a svoj rast nastavit će i unutar Hrvatske.

Kako prenosi hrb.com.hr, plan proširenja je ambiciozan, ali potkrijepljen više od desetljeća iskustva, detaljnom analizom lokacije i dokazanim poslovnim modelom.

Novi restorani otvorit će se u urbanim središtima s velikim prometom, s franšiznim sistemom i pojednostavljenim digitalnim operacijama koje podržavaju brz i učinkovit rast.

Kako bi podržao svoj rast, Koykan usvaja inovativne strategije finansiranja, postavši jedan od prvih hrvatskih brendova koji koristi korporativne obveznice za prikupljanje kapitala – model koji se uobičajeno viđa u SAD-u i zapadnoj Europi, ali još uvijek rijedak u Hrvatskoj.

Ovo označava veliku promjenu, ne samo za Koykan nego i za pristup hrvatskih brendova finanairanju širenja velikih razmjera.
"Ovo nije start-up model. Ne otvaramo na temelju predviđanja - radimo s čvrstim podacima. Svaka lokacija bira se na temelju provjerenog prometa i potencijala potrošnje", rekao je osnivač i izvršni direktor Boro Milivojević. "Zato se naša ulaganja obično vraćaju u roku od dvije godine."

Koykan je zauzeo transparentan i inkluzivan pristup svojoj ponudi obveznica, koja je dostupna svima u Hrvatskoj s osobnim identifikacijskim brojem (OIB). Tvrtka je već primijetila veliki interes javnosti.

Foto: Koykan

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.