Prvi put na festivalu Ultra Europe u Splitu (11.-13. sjula) posjetioi su imali priliku posjetiti praktičnu trgovinu koja im je bila nadohvat ruke unutar koncertne zone. Na taj je način Studenc još jednom pokazao fleksibilnost i potencijal formata.
Iako su njihovi pop-up trgovine godinama bili dio kampova i drugih često posjećenih lokacija, ovaj put su ih prvi put predstavili u okviru velikog muzičkog festivala poput Ultre u Splitu.
Zahvaljujući predanosti više od 20 zaposlenika iz operacija, tehničkih službi, marketinga i komunikacija, njihova jedinstvena pop-up trgovina bila je prava senzacija.
To dokazuje i činjenica da su dnevno posluživali u prosjeku tri hiljade kupaca, uglavnom s vodom i svježim hot dogovima, a zatim i s drugim proizvodima, uključujući higijenske proizvode. Njihov "štand" sastojao se od 16 zaposlenika, koji su svim posjetiocima bili na raspolaganju više od 30 sati tokom tri dana festivala...
Foto: Studenac Linkedin