KOMPANIJE I TRŽIŠTA

Bing Bang akvizicijom ušao na srbijansko tržište

Nakon ulaska na tržište BiH, najveći slovenski trgovac zabavnom i potrošačkom elektronikom dovršio i akviziciju srpskog BC Groupa

Bing Bang akvizicijom ušao na srbijansko tržište

Najveći slovenski trgovac zabavnom i potrošačkom elektronikom Big Bang dovršio je akviziciju srbijanskog online trgovca BC Group nakon što je dobio regulatorna odobrenja i ispunio odgođene uvjete. Poslom, čiji opseg u Big Bangu ne otkrivaju, slovenski trgovac tako ulazi na srpsko tržište.
Big Bang, koji je dio poslovne grupe Adventura Investments, potpisao je krajem augusta ugovor o kupnji 100 posto srpskog online trgovca.

Završenim preuzimanjem Big Bang je službeno ušao na srbijansko tržište, a Big Bang grupa sada nudi svoje usluge putem četiri internetske trgovine i 25 poslovnica u četiri države, u kojima živi 16 miliona potencijalnih kupaca, stoji u priopćenju slovenskog trgovca. Osim Slovenije i Srbije, pokriva i Bosnu i Hercegovinu te Hrvatsku. UBosnu i Hercegovinu Bing Bang je nedavno ušao otvaranjem prve trgovine u Sarajevu.

Prema riječima glavnog izvršnog direktora Big Banga Uroša Mesojedca, do 2027. žele osvojiti 25 posto tržišnog udjela u online prodaji u Srbiji, što je od strateške važnosti za širenje poslovanja Big Bang grupe zbog perspektive tržište. U Srbiji iduće godine žele povećati prihode na blizu 55 miliona eura, a do 2027. na oko 90 miliona eura.

Prema prvim procjenama, cijela Big Bang Grupa, koja se posljednjih godina širi u regiji, ove će godine, bez BC Grupe, ostvariti oko 300 miliona eura prihoda, a 2024. godine, uključujući i akviziciju u Srbiji, prihodi bi trebali doseći između 370 i 380 miliona eura . Grupa ima oko 700 zaposlenih.

Foto:Bing Bang

 

Štampa
Ocjeni ovaj članak:
Nema ocjena
Molimo prijavite se ili registrirajte da biste mogli dodavati komentare.